Gå til innhold

Kostnader barnefordelingssak

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet sånn ca hvor store kostnader en må påregne ved

å gjennomgå en barnefordelingssak...? Fra man engasjerer en advokat til saken er avgjort... Har ikke krav på fri rettshjelp....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvis det blir rettssak blir det fort flere hundre tusen. vet om en fyr som gikk til sak mot eksen for å få hovedomsorgen,og tror han endte med å betale 250 000 totalt..

Skrevet

Har hørt det er veldiog dyrt..en advokat tar ca 1000 kr i timen og en dag i rettsalen koster 35 tusen...blir fort iallefall 100000 vil jeg tro, men vanskelig å si....

Jeg har en eks som truer med å går rettens vei for han vil ikke ha samvær med meg tilstede og barnet er 11 mnd....og han kjenner henne ikke... han vil kun ha henne alene. Han flyttet 30 mil unna da hun var 3 mnd og sett henne en gang siden... og skylder alt over på meg.

Jeg skjønner han vil få samværsrett om det blir sak, men vil han få igjennom annahver helg tror dere da reiseveien er 60 mil tur/retur??? Synes det er så langt selv om hun blir 2-3 år før det blir aktuelt.....huff..skulle ønske han bare kunne reist hit å besøkt henne uten å trumpe gjennom denne reisingen...er jo ikke hennes feil at det er over med oss men føler det er hun som blir "straffet"...:(

Skrevet

Hva med jussformidlingen, de jobber gratis, går jo ann å ta en telefon til de og høre om de tar barnefordelingssaker

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...