Anonym bruker Skrevet 23. august 2010 #1 Skrevet 23. august 2010 Jeg fikk tips om drømmekjolen.no men ble liksom ikke imponert, de var greie nok. Jeg vet sånn cirka hvordan jeg vil ha den, men finner den ikke! Noen som kan anbefale flere nettsider?
Anonym bruker Skrevet 23. august 2010 #2 Skrevet 23. august 2010 du skriver bryllupskjole... skal du ha en spesiell kjole å ha på deg i et bryllup eller er det brudekjole du skal ha?
Anonym bruker Skrevet 23. august 2010 #3 Skrevet 23. august 2010 Er du bruden? Eller er det selskapskjole du er ute etter? Jeg kjøpte min brudekjole på www.bryllupsweb.no
Anonym bruker Skrevet 23. august 2010 #5 Skrevet 23. august 2010 maggiesottero.com!!! Utrooooolig mange nydelige kjoler!! Jeg fant min drømmekjole der, og lette den opp på Finn. Fikk den da for 6000 i stedet for 15000!! Du kan også lete de opp på eBay:) Og- alle drømmekjoler kan lages skreddersydd til deg på sider som JKdress.com (de skreddersys da superbillig i kina, og jeg har hørt utroolig myepositivt om dette- folk sier det ser prikk lik ut som originalen, men for under 2000 kr totalt levert på døra hjemme!!). Ellers kan du sjekke Benjamin Roberts kolleksjonen og Lilli.dk..
Anonym bruker Skrevet 23. august 2010 #6 Skrevet 23. august 2010 hva slags kjole er du på jakt etter da?
Anonym bruker Skrevet 23. august 2010 #7 Skrevet 23. august 2010 donnazuri.com masse flotte kjoler til en veeeeldig billig penge. det er også muligheter for å kombinere litt dersom du faller for overdelen på en kjole og underdelen på en annen. ikke alltid det lar seg gjøre for det erjo ikke bestandig delene passer sammen sånn monteringsmessig. hvordan ser drømmekjolen din ut da?
Anonym bruker Skrevet 23. august 2010 #8 Skrevet 23. august 2010 Vet liksom ikke hvordan jeg skal forklare den. Er tubekjole, korsett på en måte med knyting bak, så er det tett i tett med blomster el lignende på hele "skjørtet". Noe i den duren ihvertfall:) Litt usikker på om jeg skal ha snø hvit kjole eller off white/eggskallet.
Anonym bruker Skrevet 23. august 2010 #9 Skrevet 23. august 2010 Da har jeg skrevet ned nettsidene..Tusen takk..Skal se gjennom alle:D
Anonym bruker Skrevet 23. august 2010 #10 Skrevet 23. august 2010 Sorry- skulle være lilly.dk:), ikke lilli
Ariel77 Skrevet 23. august 2010 #11 Skrevet 23. august 2010 Hei Jeg skal selge min nydelige brudekjole. Er en Maggie Sottero kjole, tubekjole med korsett og knyting bak. Send meg en melding hvis du er interessert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå