umuliusen Skrevet 23. august 2010 #1 Skrevet 23. august 2010 Kan man vaske et saueskinn i vaskemaskinen????? Noen som vet??
togutter-08og10 Skrevet 23. august 2010 #2 Skrevet 23. august 2010 Jeg har gjort det, brukte ullsåpen til nøstebarn og det gikk fint. Tar litt tid å tørke det bare (og lukter litt vondt vått)
ungmortil3 Skrevet 23. august 2010 #3 Skrevet 23. august 2010 Hr brukt saueskinn fra nøstebarn til sønnen min siden dag en, trengs ikke og vaskes så ofte men, ja det kan vasket i vaskemaskinen på ullvaskeprogram . https://nostebarn.no/wp/produkt/Barneutstyr-Babyutstyr-okologisk-Ull-Liggeunderlag-Lammeskinn-Soveskinn-Lammefell-Babytepper/Soveskinn/ Men du bør kjøpe med vaskemiddel og lanilintilskudd derifra også da isåfall.
Glade meg:-)3 småjenter<3 Skrevet 23. august 2010 #4 Skrevet 23. august 2010 Vasket lillemor sitt xx antall ganger, ullprogram og milo. Ruller det inn i et håndkle over natten før jeg henger det opp, blir som nytt. Her i huset er det "kosebamsen" og er med overalt, 3.5 nå.
umuliusen Skrevet 23. august 2010 Forfatter #5 Skrevet 23. august 2010 Tusen takk for fine svar :-) Var litt redd for å ødelegge det, men ser nå at det går fint :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå