Anonym bruker Skrevet 23. august 2010 #1 Skrevet 23. august 2010 Jeg lurer på et par ting. Kan man nekte far å innvolvere barnet i den nye kjæresten? Kan man nekte den nye kjæresten å omgås med barnet når det er pappahelg/pappadager?? Den nye kjæresten er tatt med narkotika, har rasert huset o.l mens barnet har vært der. Far forsvarer dama, å sier at alle har vell vært "unge å ville" en gang i livet... Men jeg er oppriktig bekymret... HVA kan jeg gjøre?
Anonym bruker Skrevet 23. august 2010 #2 Skrevet 23. august 2010 du kan ikke nekte, men du kan sende bekymringsmelding til bv
Anonym bruker Skrevet 23. august 2010 #3 Skrevet 23. august 2010 Dersom faren har vanlig omsorg for barnet, så er det HAN, og ingen andre, som har ansvaret for ungen den dagen/helgen. Han bestemmer hvem som kan være sammen med barnet, når han har det. Så nei, du kan ikke si noe, eller nekte på noe!! Er du alvorlig redd for noe, så må du ta kontakt med familievernkontoret og forhøre deg om hva du bør gjøre.
Anonym bruker Skrevet 23. august 2010 #4 Skrevet 23. august 2010 Takk for svar, skal kontakte familievernskontoret i morgen! HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå