Gå til innhold

Sparkesykkel anbefaling !

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jr ønsker en sykkel med store hjul., sånn at den ikke rister så sinnsykt. Finnes det noe sted ? Og til hvilken pris ?

Han er 6 år.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sportsbutikker har skikkelige sparkesykler m gode hjul i gummi og div str. Kjøpte til sønnen på 5 år før sommeren som er kjempe bra m passe store hjul (sånn midt i mellom str tenker jeg...i alle fall ikke små...) Den triller godt og er stødig. Men betalte vel 6-700 kr for den og forventer at denne skal holde leeeeeenge å da og kan reguleres i høyte etter behov og legges sammen:-D Husker ikke hva den heter, men du fr hva du betaler for også. Men kjøp i sportsbutikk, ikke lekeebutikk. Forrige vi hadde var veldig ristetet på asfalt for de minste stener/sand og rullet dårlig pga harde plastikkhjul - kjøpt i lekebutikk

Skrevet

Jeg kjøpte sparkesykkel på ekstra leker til sønnen på 5.. en starwars sådan :) Betalte 550 kroner for den,men hadde jeg vist det jeg vet idag hadde jeg heller lagt i noen kroner ekstra å kjøpt på sportsbutikk.. kjøpte sparkesykkel der til størstemann på 9,kostet 800;- og den er kjempe bra.. den er ganske brei(der man har føttene) hjulene er gode og solide :) anbefaler deg å dra til en sportsbutikk :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...