skårpå Skrevet 23. august 2010 #1 Skrevet 23. august 2010 puppes i søvn, tar ikkej tutt! NYTT 19:54 23.08.2010 hei trenger hjelp å råd fra noen me derfaring.. har prøvd lenge å få babyen min til å ta tutt, ikkje aktuelt. får liksom ikkje sugd den inn.. tar flaske å så lenge eg har litt sukkrvatn på så suger ho litt på den å så spytter den ut.. sovner for tida bare med puppen min på senga vår.. håp der ute? skårpå
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 23. august 2010 #2 Skrevet 23. august 2010 vet akkurat hvordan du har det. Jeg må amme min 9 mnd sønn i søvn hver dag, han tar ikke flaske eller smokk :S
Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 23. august 2010 #3 Skrevet 23. august 2010 Jeg var streng med jentene fra dag en Så natta her var natta. Trodde jeg hadde flaks med tulle 1 men også tulle 2 sov hele natta fra de var 2 måneder. Før det var det pupp så rett i seng ikke noe kos om natta. Det tar vi på dag og kveld. Det har vært veldig bra for nå er de 4 og 2 år kan telle på en hånd de kveldene de har sovet dårlig. Så du og ungen tjener godt på god kveldsoppdragelse fra tiiiidlig alder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå