Gå til innhold

Fostermor her.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi ble fosterforeldre for snart 10 mnd siden. En krevende, men samtidig givenda oppgave. Barnet var så lite at jeg tror, og håper, at vi ikke kommer til å gi han opp....barna vi gir opp får arr for livet om de må flytte mer enn en gang. All respekt til de som har prøvd og måttet gi opp, en ska ta hensyn til sine egene barn og:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sa det samme når vi ble fosterforeldre...men situasjonen forandret seg og vi er hverken kompetente eller har overskudd til å ta vare på et barn med så store utfordringer. Vi hadde ikke fått denne plasseringen om barnevernet visste om sykdommer, spesielle behov og utageringer som barnet har. Det er ikke alltid ting går som planlagt.

Hilsen HI i det andre innlegget om flytting.

Skrevet

En skal ha mye overskudd og kompetanse til å gi ett barn d det trenger i forhold til bakgrunn og evnt sykdom. Jeg mente på ingen måte å rakke ned på de som har måttet gi opp, holdt på å gjøre d selv kun etter 2 mnd og da var d snakk om en baby!! Dette er en veldig krevende oppgave (vi viste ikke hva vi gikk til) og derfor valgte vi å ta imot ett barn under 1 år. Også p.g.a at vi har mindre barn selv.

Vær stolt du for at dere prøvde, ingen skal se ned på dere for at dere "ga opp" nei:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...