Gå til innhold

Besafe barnestol fra IF! Snille dere!

Anbefalte innlegg

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Siste innlegg om dette nå håper jeg....jeezez hvor "treg" jeg er...

Dere som har det, ser det likedan ut som de som er avbildet hos if? Altså, fargen? Eller kommer de i vanlige Besafe-trekk også? Er liksom ikke helt sikker på at jeg liker de blåe trekkene der...hehe..her er bilde: http://barnibil.if-sikkerhet.no/ifbibprod.asp

Når man skal bestille, må man skrive inn navnet på babyen...hvorfor? Vi har ikke bestemt oss enda, bruker de navnet til noe? Vurderer å skrive "ikke bestemt", men vil ikke risikere å få et bilsete med noe tilbehör der det står "ikke bestemt" hehe...

Noen plasser på nettet snakkes det om en barneforsikring som fölger med denne avtalen, stemmer dette?

Skjönner ikke hvorfor noen sier man så vidt sparer noe på denne avtalen, da de fleste besafesetene koster minimum 1800 as far as I can see...Izi kid koster jo rundt 3000 uten isofix? Med 82 kr mnd i fire år har man fremdeles bare betalt ca 4000, og da sitter man igjen med ett sete til odel og eie, uten at man har måttet betale noe for annonsering (salg av gamle seter) eller frakt for å sende det tilbake til If...må jo väre lönnsomt dette da?

Og Izi kid, det kan KUN brukes bakovervendt? Hva om ungen blir kjempelang og ikke får plass? Hehe...usannsynlig, men likevel...da må man bare bytte til Izi up tidligere? Synes jo ikke det ser så beskyttende ut som Kid'en...

Ååååh håper dere kan hjelpe meg, jeg ble plutselig så i tvil når jeg skulle bestille! Og de som jobber i den Sikkerhetsbutikken hos If höres jo ut som de virkelig misliker at man ringer og spör om ting...de höres SÅ trötte og uinteresserte ut! Og på nettsidene finner man jo minimalt med info!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi ønsket ikke å inngå avtalen da setene ikke var med isofix. Vil heller bruker mer penger enn måtte leve med at jeg sparte noen hundrelapper på en billigere bilstol.

Og glad er vi for det nå. For vi har en unge som er så stor at vi må ha et sete MELLOM izi kid og beltestolen som er neste stol. I tillegg får vi to relativt tette noe som gjør at vi gjenbruker setene til nestemann.

Skrevet

Men altså, om man kjøper et sete fra besafe med eller uten isofix er det jo akkurat samme sete det handler om...isofix handler om hvordan man fester det i bilen, ikke hvor trygt setet i utgangspunktet er! Dessuten får man leie med isofix hos if også...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...