Gå til innhold

Babysvømming: Gøy eller slitsomt/kjedelig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altå hvordan er det for den/de voksne? Vet at det er bra for de små :)

Det starter opp diverse kurs i disse dager, og jeg vurderer å melde oss på. Har en 4 mnd gammel baby.

Hvor gammel var babyen din da dere starta på babysvømming? Og er det best å være to voksne pr. baby?

Noen som har prøvd søskensvømming? Var det bra, og hvor gamle var barna?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde det kjempegøy! Vi begynte ikke før leah var 6 mnd, skulle ønske jeg begynte litt før.

Var deilig å være i vannet, kjempehyggelige mammaer der og bare god stemning :o)

En voksen pr baby holder lenge altså, men selvfølgelig; de gangene jeg hadde med meg "publikum" var det innmari deilig at noen tok leah så jeg fikk dusja ordentlig;o)

Skrevet

Jeg synes det var gøy! Gikk alene for bf gadd ikke, men vi storkoste oss. Fikk ikke sjans til å gå med lillebror, og det var synd.

Hun var vel 2-3 mnd når vi startet.

Skrevet

starta på babysvømming da tvillingene mine var 3mnd :) er noe av det jeg husker best med hele 1leve år :) vi stoorkosa oss alle 3. jeg gikk stort sett alene med begge gikk fint (utrolig hva man får til når man blir vandt til å ha to) hadde en gang innimellom med meg noen til å hjelpe:) nå er det ikke kurs her såvidt jeg vet så da blir det turer til badelandet i varmtvannsbassenget :D

Skrevet

Oisann... alene med tvillinger på babysvømming? Imponert! Jeg har også tvillinger nemlig. Våga meg aldri på babysvømming med dem. Hvordan fikk du det til? Man må vel holde på babyene hele tida?

Så flott at dere alle har positive erfaringer med babysvømming. Blir kanskje å melde oss på da :)

Flere som vil dele erfaringer?

Skrevet

Starta da babyn min var 2 mnd. Kjempegøy for oss begge. Vi skal fortsette på videregående kurs nå i høst.Anbefales!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

jeg fikk kjøpt noen veldig greie baderinger for baby så "hang" de messom på der med armene over ringen. hehe ikke så lett å forklare. var noen små baderinger lurer på om ikke de selger de på klubben.no dessuten blir barna så lette i vannet at man klarer å ha dem uten ring også blir bare litt mere stress :D

Skrevet

Vi begynte med storebror når han var ca 3mnd. Nå er han 3år og begynner på kurs nr 7 eller noe sånn. Han har elsket å bade fra første gang. På de første kursene var vi med i vannet begge to. Det var ikke nødvendig, men veldig hyggelig at det var noe vi gjorde sammen alle tre. Fortsatt syns vi det er greit om begge to er med, sånn at den som ikke bader kan ta han i garderoben, men etter vi fikk lillebror er det ikke så lett å gjøre det sånn lengre.

I morgen begynner lillebror som nå er 4mnd også og det gleder vi oss til. Med han kommer jeg til å gå alene på dagtid, rett og slett fordi det er vanskelgi å få det til på ettermiddag/kveldstid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...