Anonym bruker Skrevet 23. august 2010 #1 Skrevet 23. august 2010 Jeg har lyst til å ta noen bilder av babyen min på halvtårsdagen, og lurer på om noen har noen å anbefale i Stavanger. Da tenker jeg både pris og kvalitet....
Anonym bruker Skrevet 23. august 2010 #4 Skrevet 23. august 2010 Jeg brukte Retz jeg, men det er jo i sandnes da. Tok både baby bilder og 1 års bilder der. Veldig fornøyde med de bildene :-) Ellers vet jeg at et par venninner har brukt de som ligger i hinnasvingen (Hjelm, eller noe sånn) og svigerinna mi har brukt ei på Bryne, er vist utrolig dyktig med småbarn :-)
Anonym bruker Skrevet 23. august 2010 #5 Skrevet 23. august 2010 Kvadratfotografen tar veldig fine bilder, har brukt den. Er veldig fornøyd. Har også hørt om den i Bryne skal være ekstra god.
Anonym bruker Skrevet 23. august 2010 #6 Skrevet 23. august 2010 Jeg er veldig misfornøyd med kvadratfotografen, har vært der 2 ganger (pga gavekort vi har fått) og likte hverken mannen/fotografen eller bildene. Han prøvde å få barnas oppmerksomhet, men ungene så bare rart på han og ble nesten litt skremt. Vi fikk ingen fine bilder, kun noen få helt greie bilder som vi kan ha i album som minne. Ikke noe til å ha på en vegg ihvertfall.
Anonym bruker Skrevet 24. august 2010 #7 Skrevet 24. august 2010 Har Kvadratfotografen studioe, eller er det i butikken?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå