Anonym bruker Skrevet 23. august 2010 #1 Skrevet 23. august 2010 Hei, har dere noen tips til meg? Vi har 2 barn på 3 år og en på 8 mnd, og etter at sistemann ble født så har det blitt veldig labert på kosefronten. Jeg har veldig problemer med å skille amming og seksuell kos med puppene blant annet, så når mannen vil kose med dem blir jeg direkte uvell (kvalm og urolig). Jobber mye med det at jeg skal klare å skille det, men synes det er vanskelig. Puppene er også der jeg har de mest erogene punktene mine, så elsker det jo egentlig :/ Vi har kanskje sex 2-4 ganger i mnd.. men nå har jeg begynt å vike unna kos og kyssing også, fordi jeg er så redd for å gi falske signaler. Det skjedde nemlig nesten hver gang vi lå i samme seng. Han ville ta på og kose, og når jeg koste tilbake og det ikke skjedde noe mer, måtte han til slutt stå opp eller ble sur eller vi kranglet eller andre negative ting.. Så endte med at vi sov på hvert vårt rom. Nå har vi begynt å sove på samme rom igjen, men jeg har blitt skikkelig dårlig på kyssing og bare kosing.. Har en veldig kosete mann, og jeg var det selv før også, så det her er ikke veldig koselig. Går utover psyken til mannen også.. og jeg kan ikke si jeg føler meg så bra oppi alt det her selv. Hvordan skal jeg klare å jobbe meg igjennom det her? Hva kan vi gjøre som par? Jeg føler meg alltid sliten/utslitt når jeg når senga. Sovner som regel på et blunk.. vet ikke om det er psykisk, eller om jeg bare er så flink til å sove Utenom akkurat det intime så har vi det supert sammen..
Anonym bruker Skrevet 23. august 2010 #2 Skrevet 23. august 2010 Seriøst, blir han sur om du bare vil kose og ikke ha sex med ham??? På tide at han blir voksen kanskje? Det er jo helt normalt og kose uten at det "blir noe mere". Så dere kan ikke kose uten at han forventer sex?? Det at du nå ser på puppene dine som mat og ikke som en erogen sone er jo også ganske normalt da. Det er ligsom en baby som ligger og sutter der mange ganger til dagen. Jeg syns at du bør sette deg ned og snakke ut med mannen din og si at du savner nærheten dere hadde før og at du IKKE alltid ønsker sex selv om du ønsker kos og nærhet..Skjønner han ikke den er han seriøst dum.
Anonym bruker Skrevet 23. august 2010 #3 Skrevet 23. august 2010 Nei, han forstår det veldig godt. Det er ofte at han vil mer enn bare å kose, og da blir han veldig skuffet når jeg "aldri" vil. Men det er også tider han bare vil kose, men da er jeg alltid så nervøs for at han skal ville mer, om du forstår.. Blir liksom anspent og klarer ikke bare å kose da :/ Men er vel ganske normalt det med puppene, men det hemmer veldig. Spesielt siden det er der jeg liker best å tatt på under sex, og for å bli tent.. HI
Anonym bruker Skrevet 23. august 2010 #4 Skrevet 23. august 2010 Jeg ville tatt en prat m,ed mannen din, sett dere ned å snakk om det, fortell han hva du føler, at du savner å bare kose, klemme og nusse hverandre uten at det absolutt må skje noe mere. Hvia dere har det supert sånn ellers, tror jeg han vil forstå Vi er veldig flinke til å kose og klemme, men jeg vet at begynner vi å råkline etter sengetid, så forventer vel samboeren min at det blir noe på han:p
Anonym bruker Skrevet 23. august 2010 #5 Skrevet 23. august 2010 Både med forrige barn og denne gangen er det helt uaktuelt for mannen å nærme seg puppene mine. Jeg føler det sånn som du beskriver. Puppene er ikke noe seksuelt nå, kun matstasjon. Tok nesten ett år etter ammeslutt sist før jeg klarte å føle det OK. Det går sikkert over denne gangen også. Det må jo gå an å kose andre steder. Det er jo bare en liten tid av livet
Anonym bruker Skrevet 24. august 2010 #6 Skrevet 24. august 2010 Vi har satt oss ned og snakket ordentlig om det her flere ganger, da dette er noe som plager han virkelig. For meg er det helt greit å ikke ha sex så ofte, men han trenger den nærheten mye oftere enn meg. Føler at vi snakker og snakker og snakker om det, men så fungerer det liksom ikke i praksis likevel.. :/ HI
Anonym bruker Skrevet 24. august 2010 #7 Skrevet 24. august 2010 Jeg sliter litt med det samme selv, bare at mannen min aldri blir sur om jeg ikke vil ha sex. Jeg merker at jeg får mer lyst til å ha sex dersom jeg får nok søvn. Kanskje mannen din kan stå opp med mini ei helg, slik at du blir skikkelig opplagt og klar for sex når kvelden kommer ?
Anonym bruker Skrevet 24. august 2010 #8 Skrevet 24. august 2010 Har også en mann som er mer kosete og lysten på sex enn meg. Vi har inngått et kompromiss som består av å ha sex to ganger i uka uansett. Det er mange ganger jeg ikke har sååå lyst, men når man først setter i gang så er det jo godt for det. Jeg er villig til å strekke meg langt for å bevare husfreden og kjærligheten i forholdet. Har man en rutine på dette blir det mye mindre mas også. Vet det høres litt kjedelig ut og lite spontant, men det er jo forventningene til mannen din som gjør ham sur.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå