Gå til innhold

Første forberedelse gjort!


**synne**

Anbefalte innlegg

Hihi..har ikke gjort noe som helst forberedende denne gangen, men i dag på apoteket kom jeg på at jeg kunne jo kjøpe sånne tena-bind til etter fødselen.. Syns de er veldig gode de første par ukene i etterkant, før vanlige bind gjør samme susen..

 

Har foresten spurt min tante om hun hadde vippestol. Kanskje det kan kalles forberedende også, men hun hadde ikke.. hehe..

 

Har dere andre begynt å gjøre innkjøp el.l? Siden dette er vår tredje, så har vi det meste fra før.. (-har både gutt og jente fra før)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh jah her er det gjort myye i sommer. Jeg har hentet tre barnesenger, stellebord med badekar og en Graco sweetpeace fra finn.no.

Handlet på konkurssalg en hel skuff med klær.

Og hentet en kliss ny Emmaljungavogn mondial dou leatherette vogn og stelleveske.

Bestemor har strikket hentesett og hentet frem helsetepper og saueskinnspose :)

 

Crap jeg har jo faktisk ganske mye...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har faktisk ikke kjøpt noen ting. Har følt at det er litt tidlig enda. Men titter mye på nettet og drømmer meg litt bort. Første som skal i hus er nok de store møblene som seng, vugge, vogn og stellebord. Blir gøy:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi venter vår første, en liten gutt. :) Vi har koset oss med forberedelser en god stund nå. Barnevogn, vognpose, sprinkelseng, bilstol, stellebord og noen få bittesmå klær som var så søte at vi bare måtte kjøpe dem.

Og så har vi malt barnerommet, kjøpt rullegardin og gardiner, og skal til å legge ny parkett der inne en av dagene. Det er så hyggelig å pusle med tingene gradvis, så blir det ikke noe stress mot slutten.

Åja...så har jeg bestillt alle disse gratispakkene også, så klart!

Forøvrig har svigermor, som bor utenlands, visstnok shoppa seg halvt ihjel, så det blir spennende å se hvor mye vi har når de pakkene kommer. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...