Anonym bruker Skrevet 23. august 2010 #1 Skrevet 23. august 2010 Anbefaling - må leses! Eg anbefaler det sterkeste spådame Laila, hun er utrolig treffsikker og gir utfyllende svar på spørsmål. Stikk innom hjemmesiden hennes I dag får dere gratis meditering.. Vil dere bli kvitt stress/hodepine,få mer energi og sove bedre?? Ja stikk innom ,så får dere hjelp.Hun gir bort meditering til 10 personer. Kom innom på spå/horoskop siden å spør etter Rosene... Mari .
Anonym bruker Skrevet 23. august 2010 #2 Skrevet 23. august 2010 dette er vel reklame som ikke burde være her....
Anonym bruker Skrevet 23. august 2010 #3 Skrevet 23. august 2010 Ingen reklame, ingen link. Kun anbefaling fra meg.. Det er lov å anbefale folk, plus det er jo gratis. Hvem vil ikke ha noe gratis da? Eg vil ihvertfall..
Anonym bruker Skrevet 23. august 2010 #4 Skrevet 23. august 2010 Jeg ble spådd av Laila her om dagen og er kjempefornøyd med henne, prøvde også meditasjon og det fungerte beroligende og fikk ny energi ettterpå. Så anbefaler henne på det sterkeste..... Tusen takk Laila linma_2
Anonym bruker Skrevet 23. august 2010 #5 Skrevet 23. august 2010 Rasende festlig å se at innleggene er signerte, men likevel anonyme... hehehehe... Lurer på når hun kommer med et innlegg på engelsk jeg..??.. Dama har IKKE peiling på hva hun driver med, hun er full av god, gammeldags SVADA !! ...og ærlig talt, så er jeg drittlei av annonseringen hennes og de falske vitnesbyrdene hun til stadighet gir seg selv...
Anonym bruker Skrevet 23. august 2010 #6 Skrevet 23. august 2010 Beskymeringer til og med...Hm, tror ikke jeg har noe sånt...
Anonym bruker Skrevet 23. august 2010 #7 Skrevet 23. august 2010 Ja, jeg forstår ikke hvorfor man ikke kan signere med nick når man liksom skriver det i innlegget likevel. Eller, jeg lurer vel ikke, jeg vet jo at det bare er fordi det er fake alt sammen. Jeg kan jo også lage hundreogørten innlegg der jeg skriver det motsatte, og "signere" dem med hva jeg vil, så lenge jeg huker av for anonym likevel. Latterlig!
linma_2 Skrevet 23. august 2010 #8 Skrevet 23. august 2010 ka i svarte e det med dæ da, æ kan bekrefta at alt du skriv her ikke e bare svada, det e æ som har skrevet det her mitt nick e linma_2 og heite Linda.... va det nå meir du lurt på. Æ har prøvd meditering og det hjalp mæ og blei å spådd og masse stemt.... e kjæmpefornøyd med Laila. e vell heller spam du driv med, ta dæ sammen og bli voksen eller finn dæ en anna hobby. Å æ betalt for begge deler bare så det e sagt og det va verdt det!!!!!! LINMA_2
linma_2 Skrevet 23. august 2010 #10 Skrevet 23. august 2010 mulig det men tror at du bør finne deg en annen hobby, å svindel e vell ikke det som sjer her når du faktisk bruke nå æ sjøl har skrevet å påstår at det e rosene som har lagt det ut. si mæ har du ikke nå anna som e litt mer viktig i livet en å sitt her å sleng dritt som faktisk ikke e sant.....!!!!!! si veldig my om dæ som person det vil æ si da, kanskje du ska rot litt rundt i toppen og finn viktiger ting å gjør!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 23. august 2010 #11 Skrevet 23. august 2010 Rosene- skrivefeilene dine avslører deg, igjen! Det hjelper lite at du prøver å skrive nynorsk. Jeg vet med 100 % sikkerhet at hovedinnlegget er skrevet av deg. Slutt å reklamer her inne.
Anonym bruker Skrevet 24. august 2010 #12 Skrevet 24. august 2010 ...og dersom man klkker på nicket til "linma", så har hun vært medlem heeeeelt siden I GÅR !! hahahahahaha... Tror du vi var født i går eller?? Er det mulig å bli så TETT og full av seg selv..??.. Dette blir for dumt, Laila!!
Anonym bruker Skrevet 24. august 2010 #13 Skrevet 24. august 2010 Meditasjon er da alltid gratis. Jeg mediterer ofte, og det koster meg ikke fem flate øre, bare litt tid. Tid vel anvendt, som jeg nok ville rotet bort på nett, tv eller noe om jeg ikke hadde meditert. En trenger ikke kontakte en "synsk" for å meditere.
Anonym bruker Skrevet 24. august 2010 #15 Skrevet 24. august 2010 Fantastisk bra, annie 11.08!! hahahahahahaha
Anonym bruker Skrevet 24. august 2010 #16 Skrevet 24. august 2010 annie 11.08 - tror jeg dævver... LOL
Kristin-87 Skrevet 24. august 2010 #17 Skrevet 24. august 2010 Eg har blitt spådd og nettopp fått en renselse av Laila, og eg må bare få si at det var helt fantastisk! Føler meg 100% mer avslappet enn det eg gjorde før renselsen Tusen hjertelig takk Laila, du er utrolig snill og flink!! Ha en flott dag alle sammen.
Anonym bruker Skrevet 24. august 2010 #18 Skrevet 24. august 2010 Skriv under på ris og ros, dere som er dritlei reklame for denne dama!
Anonym bruker Skrevet 24. august 2010 #19 Skrevet 24. august 2010 Er ikke reklame dette her..Er kun anbefalinger fra andre..... Nå må dere skjerpe dere her... Makan til bitre damer..
Anonym bruker Skrevet 24. august 2010 #20 Skrevet 24. august 2010 Og der var Michelle Laila på plass ja. Nysgjerrig på hva jeg er bitter for? Jeg er bare dritlei av deg på siden her.
Anonym bruker Skrevet 24. august 2010 #21 Skrevet 24. august 2010 Merkelig at du plutselig tar flere 'gratis', Laila!! Jeg sendte deg jo en mail for en stund siden.. Men jeg måtte jo egentlig betale 150 kr, men sååå god tror jeg ikke du er. For da hadde du vel hatt flere kunder, og sluppet å henge her inne, og skrive innlegg på innlegg for å reklamere for deg!
Anonym bruker Skrevet 24. august 2010 #22 Skrevet 24. august 2010 Ler meg ihjel av linma/laila/rosene! Fantastisk godt gjort at du kjenner så godt til rosene når du bare har vært medlem i et par dager! Og ikke minst veldig beleilig at profilen linma dukket opp for å støtte rosene akkurat den dagen noen stilte spm ved det! Det er så patetisk, dette forsøket på å virke seriøs, at det er ingen som kjøper det. Det å reklamere for seg selv og skrive støtteinnlegg for seg selv, er så useriøst som det kan få blitt, og får oss ikke til å tro mer på deg!
Anonym bruker Skrevet 24. august 2010 #23 Skrevet 24. august 2010 heehehehe... Ler fortsatt av innlegget til annie 11.08...
rosene Skrevet 24. august 2010 #24 Skrevet 24. august 2010 Jeg har kun et nick,og det er Rosene, Går ikke ann å ha flere nick.Jeg har ikke reklamert her. Jeg innrømmer at før så la jeg ut link,og reklame. Men ble da kasta ut av Bim.Pga at det ikke var lov å reklamere her inne. Det visste jo ikke jeg da..Jeg har ikke siden da,lagt ut noen form for reklame...Det blir helt feil å kalle dette reklame,så lenge folk frivillig legger ut anbefaling av meg. Det gjør dem jo hele tiden på spå/horoskop siden. Ta dere en titt på spå siden,så kan dere se selv.. Jeg er aktiv bruker på BIm,det har jeg vært i 5 år. Og jeg signerer alltid på det jeg skriver..Er ikke så feig at jeg ikke tør å signere nemlig....
Anonym bruker Skrevet 24. august 2010 #25 Skrevet 24. august 2010 Hvorfor signerte du ikke på 15.55 da? Du skjønner, vi kjenner deg igjen. Du har de samme dumme skrivefeilene og samme dårlige formulering.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå