Gå til innhold

Jaaaaaaa :) Det ble en tulle :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som ønsket at jeg skulle få gutt fordi jeg ønsket meg så intenst en jente, kan kjøsse seg der sola aldri skinner for her er det ei lita jente i magen min! HAH!

Og en ting til....HUN ER HELT FRISK! Så jeg har en frisk jentebaby. Tenk det...Begge deler??!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så hvis det hadde vært en gutt der inne, hadde du adoptert vekk ungen?

Skrevet

Gratulerer til deg :D Er vel lov å ønske seg en av kjønnene, begge er jo like velkomne uansett. Maaange som ønsker seg noe, men de tør bare ikke å si det ;) Kos deg med jenta i magen du =)

Skrevet

Gratuler masse med en liten jente :).

Skrevet

Gratulerer til deg :D Er vel lov å ønske seg en av kjønnene, begge er jo like velkomne uansett. Maaange som ønsker seg noe, men de tør bare ikke å si det ;) Kos deg med jenta i magen du =)

Skrevet

Og poenger ditt var og er?

Det gitt ut bud fra keiserinnen, drep alle guttebarn under to år?

Skrevet

anonym 17:15, sa hun det ?

Skrevet

Jeg ønsket meg også jente, men fikk gutt.

Fatter den dag i dag ikke hva jeg tenkte med!

Såååå gla i gullegutten min <3

Skrevet

Adoptert bort nei? Hadde kastet han i do!

Hva tror du?

Du tror vel ikke jeg hadde adoptert bort ungen min fordi det var en gutt? Er så heldig å har en gutt fra før, og har alltid ønsket meg en av hver. Dessverre kan jeg ikke gå gravid flere ganger, og er svæææært takknemlig for at jeg får være så heldig å få lov til å oppleve en gutt og en jente.

Skrevet

Selvfølgelig er det lov til og ønske seg en jente. Er selv gravid og ønsker meg også en jente fordi jeg har en gutt fra før. Men jeg ville heller ikke adoptert bort ungen min om det viser seg og være gutt. For en tåpelig ting og i det hele tatt spørre om, det sier seg selv..

Gratulere masse med jente babbis. Gleder meg til jeg får se hva jeg har inni magen :).

Skrevet

Tusen takk for alle gratulasjoner:) Er helt utrolig! Føler meg virkelig heldig :)

Krysser virkelig fingrene for deg, 18:38

Skrevet

Hahaha, for en kultivert beskjed å komme med!!! ´Jeg får ei jente så dere kan kysse meg i rævva´....

Hva slags lekre utsagn skal du sette i fødselsannonsen mon tro? ´Nå har vi for svarten fått ei jente og det var faen meg på tide og lillebror er jævli glad´.

Kos deg med oppdragelsen... den blir bra.

Skrevet

Men for all del.... koselig med en av hver ;)

19.22

Skrevet

Ja, koselig med en av hver ;) Takk...

Skrevet

"Det ble en tulle"??? Høres jo ut som om du har født allerede da...

Skrevet

Hvordan vet de at hun er helt frisk? Har du tatt fostervannsprøve?

Skrevet

Nei, de har tatt bilder av nakke-ettellerannet, og overkjeve og neseben. Alt var perfekt :)

Alle mål er perfekte :)

Legen sa at det var en frisk unge og at alt ser bra ut mtp fostervann og alt det andre generelle.

Skrevet

Gratulerer så mye med ei tulle i magen :o) Høres jo koselig ut å ha en av hver :o)

Lykke til videre med svangerskap og fødsel :o)

Skrevet

Tusen takk. Trenger alle lykkeønsker jeg kan få :))

Skrevet

ÅÅ så herlig!! Gratulerer så mye!

Skrevet

Hvis dette bare er utifra UL saa er det jo ikke helt sikkert, da. Jeg ville kanskje ha holdt gledeshylet for meg selv til det var 100%...

Skrevet

Gratulerer:)

jenter er fine greier:)

(sikkert gutter og;) )

Skrevet

Det var 90% sikkert. Så jeg hyler med glede :)

Skrevet

Takktakk, Deilig er Jorunn.

Jenter er flotte dyr, vettu :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...