Gjest Skrevet 23. august 2010 #1 Skrevet 23. august 2010 De to siste dagene har jeg hatt stikkninger/ubehag til høyre nedenfor navlen... Det kommer og går og smerten varierer litt. Har IKM 1 sept. Det kan vel ikke være gravidsymptom så tidlig? Har ingen andre symptomer. Ikke prøver egentlig, så er mest nervøs for hva dette kan være. Takker for svar:)
Gjest Skrevet 23. august 2010 #2 Skrevet 23. august 2010 Ingen som har noen erfaringer å dele med meg?
Gjest Skrevet 23. august 2010 #4 Skrevet 23. august 2010 Ja, det er det er. Så derfor lurer jeg egentlig bare på om noen har erfaring med den type smerte og hva det var i deres tilfelle?
Anonym bruker Skrevet 23. august 2010 #5 Skrevet 23. august 2010 Eggløsning? Eller hvis det tar seg opp, blindtarmbetennelse? Eller hvis det er noe du bare har hatt i dag, og som er borte i morgen; noe helt vanlig som man egentlig ikke finner ut av? Kroppen gjør nå så mye rart...
Gjest Skrevet 23. august 2010 #6 Skrevet 23. august 2010 Takk for svar Har hatt det i to dager nå.. Vært inne på tanken om blindtarmbetennelse. Håper inderlig ikke det tar seg opp,da! Eggløsning vet jeg ganske sikkert at det ikke er. Litt legeskrekk, men ender vel der hvis det ikke gir seg. Takk igjen for at du tok deg bry til å svare
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå