Gå til innhold

Irritert på både sfo og ungen i dag:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

For det første så spiser de mat i 14 tiden og siden jeg hentet ungen i 15 tiden for og spise middag tidlig!

Men når middagen er ferdig og klar til og spises så skal pokker ta ikke ungen ha middag:(

Kjenner jeg blir skikkelig sur på sfo som kan ha slike sene spisetider, måtte da være bedre og ha frukt eller noe lett og spise.

Ja, jeg vet at flere foreldre ikke spiser middag før i 18 tiden og for de barna bør det være ok og kunne innta brødmåltid etc..

Men jeg pressa hardt på så ungen måtte spise opp middagen sin, noe annet hadde vært helt uaktuelt for her kaster vi ikke maten i søppla!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og pemien for årets mor går til deg.

Skrevet

Pemien?? Hva er det?? Ordet står heller ikke i fremmedordboka!:-)

Skrevet

? eeeh.... ok.

den maten du pressa i ungen din håper jeg han/hun kastet opp igjen.

du presser da ikke barn til å spise middag når du vet utmerket godt at ungen akkurat har spist. det er da hverken barnets eller sfo sin feil at du vil spise middag tidlig. spis middag tidlig da vel? legg en posjon til barnet bort og varm det opp siden. det kan da ikke være store problemet? jeg blir svett jeg. til og med om du bare skriver for å provosere så blir jeg svett.

hva folk får seg til gjøre....

Skrevet

Håper dette er et tulleinnlegg???

Du straffer ungen din ved å måtte spise et måltid enda det var et mett fordi SFO har sene måltider?? Er det ungen din sin skyld at SFO har denne ordningen??

Har ungen din bedt om å bli hentet tidlig?

Tvinge i et måltid når man er allerede mett? Ville du likt det?

Ditt syke, syke menneske.

Håper innlegget er ironisk ment...

Skrevet

Troll.

Ingen er såå stupide OG skryter av det. Heldigvis.

Skrevet

LOL! Men de slutter da knappast på skolen før den tid? Er du dum eller bare later du som? De fleste blir da ikke hentet før 16-16.30, og det er sjelden man har middagen på bordet før 17.30-tiden, da passer det perfekt med mat kl.14.

Passer det ikke deg, må du bare hente ungen tidligere da, slik at de ikke rekker maten på SFO.

Sære, sure kjerring.

Skrevet

Skulle vært skuddpremie på sånne som deg, fittetryne!

Skrevet

Da får vel heller du spise brød i 15-tiden og vente litt med å ordne middag. MAKAN!

Skrevet

I all verden.... For det første slutter vel ikke skolen før nærmere kl 14. Gjør i alle fall det ikke her. For det andre så spiser barna lunsj på skolen kl 10.15 ( i alle fall her...), og da er det ganske logisk at barna får mat kl 14. Super løsning spør du meg.

Skrevet

Det her er sikkert et tulleinnlegg..

men når det er sagt så slutter skolen til min datter faktisk halv ett/ett... (eller mulig det bare er førsteklassingene...) ;)

Skrevet

Jada, Monica fra Hervik, det skulle vært skuddpremie på sånne som deg også!

(Det er bare en person som bruker et så latterlig uttrykk som "fittetryne" i alle sammenhenger...)

Skrevet

Hvem er Monica fra Hervik? Jeg bruker ikke fittetryne i alle sammenhenger, men her passet det utrolig bra. Sjelden har jeg lest noe mer åndssvakt.

Skrevet

Fittetryne passer aldri bra. Det er et uttrykk som kun er ment til bruk av åndssvake outsidere

Skrevet

fittetryne bruker jeg mye å :)

synes det er utrolig slemt å tvinge i barn mat!

skam deg!

Skrevet

Dette er nødt til å være tull...

På tide å avsløre seg nå, HI!

Skrevet

Herre min hatt du... du skal egentlig være glad for at SFO har et mattilbud. Det er ikke en selvfølge at de har det.

skjerpings HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...