Anonym bruker Skrevet 23. august 2010 #1 Skrevet 23. august 2010 Jeg har fått senebetennelse i begge armene mine pga overstadig runking av min mann. Er det mulig å få inn en vikar for noen måneder? Han vil gjerne runkes to ganger om dagen. Mye taler for at han vil komme betydelig raskere om det gjøres av en fremmed dame. Selv har jeg måttet holde på i opptil 5 minutter noen ganger, men nå har legen min nedlagt forbud inntil videre.
Anonym bruker Skrevet 24. august 2010 #3 Skrevet 24. august 2010 Nei, men han synes det blir altfor ensomt og stakkarslig å måtte gjøre det selv. Ikke så opphissende heller.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #5 Skrevet 6. september 2010 Da skulla han jammen ha fått gjort det selv. Ingen som kan forlange sånn. Iallfall ikke to ganger daglig. Jeg hadde ikke godtatt det.
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2010 #6 Skrevet 21. oktober 2010 Den utfordringen tar jeg på strak arm, so to speak! ;-) Men håper han holder lenger enn 5 minutter av gangen - det er jo ingenting! Og jeg må få lov til å suge ham innimellom, hvis jeg får lyst til det (og det gjør jeg nok, med mindre det lukter blærgh i skrittet hans). Runking i under 5 minutter 2 ganger daglig er jo ikke store greiene. C(o)unt me in! ;-) :-P
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2010 #7 Skrevet 25. oktober 2010 Den kvinnelige fastlegen hans gjør det i stedet, mens legesekretæren ser på. Det går unna på knapt ett minutt. Sæden hans sender de til sædbanken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå