Gå til innhold

Kan noen gi meg et spark i ræva??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er hjemme med sykt barn, og har lagt meg til en god del uvaner.

Var veldig aktiv før, gikk tur med hunden,lagde middag hver dag, vasket og styrte.

Nå derimot, er jeg så sløv og slapp at det er helt forferdelig!

Idag, foreksempel, fint vær ute, men får ikke dradd ræva mi opp av stolen for å ta en trilletur med barn og bikkje.

Sitter stort sett bare inne og glåper, og lurer på hvorfor jeg er så trøtt og svimmel, når jeg så inderlig godt vet at det skyldes min late og passive livsstil :-p

Kan noen sparke, takk?

Jeg har prøvd selv, men det har vist seg å være vanskelig å gi seg selv et skikkelig spark bak!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spark :)

Skrevet

Tenk på alle dem som ikke har muligheten til å komme seg ut i det deilige været og kom deg ut!

Litt ekstra brunfarge i ansiktet og så kan du si til alle at, nei - i går - jeg var ute og trillet i 2 timer i det fine været jeg!

Skrevet

Takk takk :)

Men synes ikke du trengte å sparke såååå hardt, da...Jaja, kanskje like greit, nå er det jo ikke noe godt å sitte, så...:)

Skrevet

Ja, jeg tenker på de, og jeg vet hvordan det er...

Det er det som er så kjipt, vet at vi forhåpentligvis ganske snart kommer til å være stucked inne på et lite rom i minimum tre måneder, uten særlig sjans til å ut, så jeg burde benytte meg av muligheten mens jeg har den.

Meeeen...

Ja, får ut og labbe litt, så kanskje ungen sovner og, ser ikke ut til at ho har planer om det med det første, merkelig nok.

Så var det den isen da...Ja, nå skal jeg gå!

Takk for spark ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...