Anonym bruker Skrevet 23. august 2010 #1 Skrevet 23. august 2010 Har veldig vondt øverst i magen, omtrent der magesekken er. Har hatt sånne smerter før og, men det er mange år siden. Blir litt redd for svangerskapsforgiftning, men det er jo vel tidlig for det - eller? Tenker mer magekatarr osv.....eller kan det være fordi magesekken blir pressa av tarmene osv? Har fått ganske stor mege.... Andre som har disse smertene? Er førstegangs forresten.
Anonym bruker Skrevet 23. august 2010 #2 Skrevet 23. august 2010 Merker du det mer når du står og er helt rett i ryggen en når du sitter litt krokete?
Anonym bruker Skrevet 23. august 2010 #3 Skrevet 23. august 2010 Ja, letter litt om jeg bøyer meg ned.....
Anonym bruker Skrevet 23. august 2010 #4 Skrevet 23. august 2010 Da er nok lettere kramper i magesekken du har. Har det slik veldig ofte og har snakket med legen om det, skal være helt ufarlig. Merker det gjerne dersom jeg har gått mye sulten eller det har gått lenge siden jeg har spist noe og da spiser.
Anonym bruker Skrevet 23. august 2010 #5 Skrevet 23. august 2010 Har ihvertfall kutta ut kaffen, og fikk samboeren til å kjøpe Link. Har veldig mye halsbrann, men smertene er der uavhengig av halsbrannen. Må vel kontakte legen om det ikke gir seg.
Anonym bruker Skrevet 23. august 2010 #6 Skrevet 23. august 2010 Ja det ville jeg nok gjordt, bare for og være på den sikre siden. Er alltid greit det . Har også hatt endel halsbrann så jeg kuttet ut te også, merket at jeg ofte fikk halsbrann når jeg drakk det. Er sikkert npoe med koffeinen og gjøre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå