Gå til innhold

vil ikke på jobb!!!!! :,(

Anbefalte innlegg

Skrevet

HATER jobben min!!! :,(

Blir deppa bare av tanken..... Hjelpes.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bytt jobb!

Jeg hatet min jobb pga en grusom sjef. Nå er jeg på jakt etter noe nytt. Har lært at lønn ikke betyr alt. Nå ser jeg etter et godt arbeidsmiljø. Er så glad for å være kvitt jobben jeg hatet.

Skrevet

Hehe du får si opp, eller gjøre deg dårlig likt slik at de sier deg opp så registrerer du deg på Nav og er arbeidsøker i håp om at de finner en ny jobb til deg!

Er hjemme/arbeidsledig og synes faktisk det er digg og sitte hjemme og ha tid til alt! Penger får jeg også og det er ikke så lite heller så jeg slipper og bekymre meg foreløpig!:-)

Skrevet

Jeg vil også være hjemmeværende! :(

Hvordan får du penger da da? Nav? Hvor mye? Og hva er grunnen til at du er hjemme? :P

Skrevet

Bedriften måtte si opp ansatte fordi det ikke var økonomisk lønnsomt derfor har jeg ikke jobb:(

Er utdannet innen økonomi og for tiden er det svært så lite stillinger her jeg bor i denne bransjen!

Mottar dagpenger fra Nav, har utbetalt ca 12900 hver 14. dag synes ikke det er så ille!

Skrevet

Det var ikke ille nei.. Mere enn hva jeg har!

Faen, skulle ønske jeg også ble sagt opp! :s

Skrevet

Må jo huske på at dette er gjennomsnitt av 66% som jeg har tjent de siste 3 årene, hva du vil motta i dagpenger kan jo umulig jeg vite!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...