Mockanin Skrevet 23. august 2010 #1 Skrevet 23. august 2010 Det er bare 1,5 uke igjen til avd. jeg jobber i flytter og jeg kan få opp til 3 timer i bil pr. dag pga. kø. Jeg har fått lovnader om at jeg får slutte når jeg finner noe nytt og nå haster det veldig. At jeg får så lang reisevei får store konsekvenser for resten av familien også. Har flere vikarbyråer på saken og har to intervjuer denne uken. En av jobbene går mot fast mens den ene er vikariat bare. Når vi flytter vil det jo også bli vanskelig å gå på intervjuer. Fan ta.. Bilutgiftene vil komme på 3200 kr. mer enn det jeg har nå. Lønner seg nesten å være arbeidsledig. Desverre så er oppsigelsestiden min ut oktober. Jeg har bedt om å bli sagt opp for å kunne få arbeidsledighets trygd etter det. Men gud som jeg gruver meg til denne kjøringen om jeg ikke finner meg noe annet innen 1,5 uke. Ikke kan jeg sykemelde meg heller. Kom tilbake på jobb i slutten av på 100% stilling etter å ha vært % sykemeldt i nesten 1 år. Dermed må jeg være frisk i 26 uker før jeg kan bli sykemeldt igjen. Vet ikke engang om jeg vil ha det vikariatet. Det varer ut november. Kryss fingrene for meg....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå