Gå til innhold

Rockeringen er bare helt fantastisk :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet det har vært perioder med innlegg om denne, men må bare få trekke den frem igjen for dem som ikke har hørt om de før.

De ser slik ut de jeg snakker om:

http://www.sports-hoop.com/product_sportshoop/ProductDetail.aspx?SubCategoryID=2&ProductID=5

...så det er ikke snakk om vanlig rockeringer du får i lekebutikken.

Brukte min aktivt over en periode på 2-3 mnd for 2 år siden, når minstegutten var ca 1 år. Da hadde jeg gått en del ned i vekt, men stod fast med litt ekstra på magen. Rocket da i ca 10 min 5-6 dager i uken og krympet ca 8 cm om midjen på den tiden. Uten å gå noe mer ned i vekt. Så ble det sommer, glemt litt og til høsten når jeg akkurat var kommet i gang igjen ble jeg gravid igjen med vesla. Så har jeg tatt den sporadisk frem, men ikke vært flink til å huske det ofte nok og orke lenge nok. Nå har jeg gått ned 8 kg siden slutten av juni, og jeg gikk ned mye rundt mage og midje bare på vekttap og daglige sit-ups første 5-6 ukene. Så stoppet det opp. Helt, selv om vekten gikk videre ned i vekt. Nå for en uke siden fant jeg frem igjen rockeringen og har rocket i 15 min 5 av dagene siden det og gått inn 1,5 cm om midjen og 2 om magen. Helt utrolig rett og slett! :-) Må innrømme at jeg synes det er dritkjedleig å rocke, men de 15 minuttene hver dag er det verd, hehe...

Vet at alle sier at det er umulig å punktslanke seg. Vel, jeg har nå fått "bevist" to ganger på meg selv at på meg er det tydeligvis mulig. Det sies at poenget med den tunge vekten og bølgene er at den "slår løs" fettet på magen ved at den stimlurer til bedre blodgjennomstrømingen eller noe sånt. Uansett så funker det i hvertfall. Kan virkelig anbefale det til andre som sliter med litt bilring etter svangerskap.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flott! Jeg skal bli mer aktiv på den fronten jeg også. Må bare huske å ta den frem hver dag ;)

Skrevet

så bra :)

skal finne min frem igjen også, nesten 2 uker siden jeg har født, men bør vel vente til etter 6 uker eller?

Skrevet

1.5 cm er ikke så mye... Jeg varierer med mye mer en det fra dag til dag, og spesielt stor forskjell er det på magen fra morgen til kveld:-/

Skrevet

Hmm, kanskje jeg skulle prøve den jeg også da! Har lyst til å trimme vekk litt mage..

Skrevet

Åh, nå fikk jeg det lille dyttet jeg trengte:)

Har en rockering stående til pynt her, men nå skal den frem!

Skrevet

1,5 cm er ikke så mye nei, men litt er det, dessuten ble det til 2 cm i dag, wo-ho ;-) Dette er jo tross alt på kun 1 uke. Jeg måler alltid på morgningen etter toalettbesøk, så da skal det være ganske likt fra dag til dag +/- 0,5 cm. Før jeg begynte stod jeg bom fast på 78 (78,5 på en dårlig morgning) i over to uker selv om jeg på den tiden gikk ned 2 kilo og tok like mye sit-ups som vanlig. Så med en gang jeg begynte å rocke skikkelig, så gikk det nedover igjen. I dag målte jeg 76 cm :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...