Anonym bruker Skrevet 23. august 2010 #1 Skrevet 23. august 2010 Natt til å går drømte jeg noe helt forferdelig... Min datter på 9 år døde, av hjerteproblemer. Hun er født med bilyd på hjertet, men det er visstnok ikke farlig. Hun har mest sansynlig arvet dette av far. Men ihvertfall så døde hun, og det var begravelse. Jeg våknet av at jeg gråt, og hele ansiktet var fult av tårer... Jeg mener å ha hørt at det å drømme om døden ikke betyr noe negativt, men jeg klarer ikke å komme over det... Noen som kan noe om drømmetyding som kanskje kan berolige meg?
Anonym bruker Skrevet 23. august 2010 #2 Skrevet 23. august 2010 Uff! Jeg kan ikke tyde drømmer, men jeg har hvert fall drømt (i mange forskjellige drømmer" at så og si alle jeg er glad i, har dødd, foruten om de jeg faktisk har mistet til døden. I natt drømte jeg at jeg skulle få se liket av min bror igjen, men da jeg fikk se ham, lå min kjære der i stedet. Helt forferdelig! Jeg måtte kaste meg over ham og holde ham, slik at de ikke skulle få ta ham i fra meg :/ Drømte også en gang at han trillet tur med dattra vår, og i det jeg snur meg for å vinke ha det til dem, blir de begge påkjørt. Så hadde jeg en oppfølgingsdrøm hvor vi hadde begravelse for dem. Og det som er så creepy, er at der de ble begravd, er det to ledige plasser!
Anonym bruker Skrevet 23. august 2010 #4 Skrevet 23. august 2010 Det er maaaange år siden jeg lærte litt om drømmetydning. Det finnes mange bøker om det, og de sier litt forskjellige ting, så ikke til å bli klok på alltid. Men jeg MENER å ha hørt/lest at når man drømmer om døden, er det noe sjelen eller ubevisstheten legger bak seg. Noe man er ferdig med. At man er klar til å gå videre. Og det å frømme om død ofte betyr liv. Forstå det den som kan
Voyeur Skrevet 23. august 2010 #7 Skrevet 23. august 2010 Jeg skjønnet at det var en skremmende drøm, men det er svært skjeldent at det man drømmer faktisk blir en realitet. Jeg kan litt om drømmetydning (litt rusten nå da;) Men skal prøve lette hjertet ditt litt. Man drømmer svært skjeldent om ting som faktisk blir å skje. Når man drømmer, så er det dine indre tanker, og ofte ubevvist frykt, som slår igjennom. Jeg vil tyde drømmen din som at du er redd for at noe skal skje henne, selv om du vet at hjertelidelsen hennes egentlig ikke er så "alvorlig". At dere skal få en ubehagelig overraskelse, og at noe du ikke har kontroll over blir å skje. Drømmen trenger ikke ha noe dirkete å gjøre med datteren din å gjøre: Det å drømme om døden handler ofte om at man må ta ny styring på livet sitt, at man må legge noe gammelt bak seg, og starte på nytt. Ofte kan slike forandringer være vonde å gjøre, men det vil til syvende og sist føre noe godt med seg.
Anonym bruker Skrevet 23. august 2010 #8 Skrevet 23. august 2010 Huff, drømte jeg fant en død jent i natt. Det var fryktelig ekkelt. Det var en jente som hadde forsvunnet og som folk hadde lett lenge etter. I drømmen så viste jeg meg selv hvor hun lå i skogen ved en vei, og så fikk jeg se hvem som hadde drept henne. Ekkelt! Var inn på den siden nevnt åver da med der sto det ingenting om det men det sto om død (som da ikk var en negativ ting).
Anonym bruker Skrevet 23. august 2010 #9 Skrevet 23. august 2010 Drømmer er underbevisstheten som bearbeider det vi har i tankene. Du er glad i datteren din, og bilyden hun har på hjertet bekymrer deg. Drømmen viser deg at du går og bærer på en engstelse for at hun skal dø av hjertesykdom. Legen har sagt at bilyden hun har på hjertet ikke er farlig, dermed har du ikke "lov" til å bekymre deg. Men drømmen din viser at det gjør du. Kanskje det vil hjelpe å snakke med legen om dette? Få bekymringene dine fram i lyset og opp på bordet, se på dem og snakk om dem. Da viser de seg kanskje å være troll som sprekker i dagslys. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå