Anonym bruker Skrevet 23. august 2010 #1 Skrevet 23. august 2010 Ser dette overalt for tiden...*flau*
Anonym bruker Skrevet 23. august 2010 #4 Skrevet 23. august 2010 Javel, så teit egentlig. Hvorfor ikke bare skrive haha?
Anonym bruker Skrevet 23. august 2010 #5 Skrevet 23. august 2010 Mange blir påvirka av at de stort sett skriver på engelske forum, det er ikke ofte man skriver norsk når man skriver "muntlig"...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå