Gå til innhold

Er det bare jeg som lurer på når


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er det bare jeg som lurer på når magen begynner og vises ?

Jeg er ei jente på bare 47 kg, (før jeg ble gravid), og 165 cm høy ca. I morgen er jeg i uke 7 ca, å kan jo ikke være sååå lenge til jeg begynner og få en liiiten forandring. Med take på at jeg er så lita. Er jo veldig forskjellig fra person til person, men er det noen som har erfaring fra før, med og være gravid, og lita og tynn ? Eller noen som har begynnt og merke forskjell ? :)

Er så spennt, og gleder meg så :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I forrige svangerskap begynte jeg så vidt å få mage rundt uke 17, men da var det bare jeg og mannen som så den. Gravidmagen kom nok ikke før uke 22-25. Men nå er jeg 173 cm høy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ooh, så lenge til :((

Har ei venninne som e gravid, i uke 12 hadde vistes magen hennes igrunn ganske godt :s Varierer vell veeldig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg er ca 170 cm, og rundt 60 kg normalt. Sist svangerskap fekk eg ikkje mage før eg var ca. 4 månadar...så d tok laang tid. Trur det vise fortare denne gongen..føle meg i allefall meir oppblåst enn sist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man får mage tidligere når man har vært gravid før. Førstegangsgravide må nok belage seg på venting:) Kjipt. Det er også stor forskjell på dame til dame. noen bære fosteret med inn mot ryggsøylen sin og mer "inni seg", og det synes ikke så godt da før man er laangt på vei. Andre sees det på fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ca like stor som deg- 48 kg og 164 høy og med meg såg jeg og sambo det når jeg var ca 3 mnd + ca 1 uke..mens "alle" kunne se det når jeg var ca 4-4,5 mnd...tok litt tid altså :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...