Gå til innhold

Er det bare jeg som lurer på når


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er det bare jeg som lurer på når magen begynner og vises ?

Jeg er ei jente på bare 47 kg før jeg ble gravid, og ca 165 høy. I morgen er jeg ca 7 uker på vei. Og jeg lurer veeeldig på når magen begynner og vises. Er jo forskjellig fra person til person,, men siden jeg er så lita og tynn, så kan det jo ikke være sååå lenge til ? Er sååå spennt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei du :)

 

Det er jo veldig individuelt når tid magen synes, men med førstemann er det vel mest vanlig at den begynner å bule litt etter at livmoren har steget opp av bekkenet, og det skjer jo rundt uke 12.

 

Jeg er enig med deg at det er veldig spennende, og det er først når magen kommer at man føler seg ordentlig gravid :) Jeg venter og gleder meg sammen med deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuusen takk for svar :D

 

Ja er så spennende ^^ Har vært på en tidlig UL og sedd hjerte slå, ble litt mer virkelig da :D Men har ikke heelt gådd opp for meg ennda, at jeg har noe voksende inni meg ^^ kanskje det blir litt mere virkelig når magen begynner og bli større enn vanlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du!

 

Ser du har fått svar allerede men skriver likevel :) Det med synlig mage er jo som du vet veldig individuelt. Jeg er også veldig lita og nett, men i mitt første svangerskap fikk jeg ikke synlig mage før jeg var 6 mnd på vei, jeg hadde latterlig liten mage. Husker jeg fikk mitt første spørsmål om jeg var gravid da jeg var 7 mnd på vei..(fra noen som ikke kjenner meg så godt men som jeg møter ofte på jobben), Det var så nedtur!!! Jeg så ut som andre normalt gjør i 4-5.mnd den dagen jeg fødte. Ut kom en stor baby på 4050 gr.. Grunnen til at magen var så liten var fordi min livmor vender bakover :) Nå er jeg gravid i uke 9 med min 3. og venter spent på magen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei :)

 

Syntes det er bare koselig og få flere svar :D

Ja har jo mye med om den vokser "innover" eller "utover",, så får bare vennte og se :D Håper på litt mage da, syntes det er så fint ^^

Hihi, litt kjedelig da, at inngen nære merket det på deg, før det var gådd såå lang tid :P

Men kan jo henne at du får litt mage denne gangen :D Må nesten bare ta tiden til hjelp, og se etter hvert :D

Masse lykke til videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...