Anonym bruker Skrevet 23. august 2010 #1 Skrevet 23. august 2010 Det er jo helt uvesentlig, men jeg må bare få ut frustrasjonen! Vi hadde jo planlagt en til, begynte å prve for et år siden, men ble ikke gravid! Aner ikke hvorfor, men med mine 2 andre ble jeg veldig lett gravid, på første forsøk, så vi har egentlig tenkt at det ikke var meningen at vi skulle ha flere. Så begynte vi å planlegge bryllupp, om et år. Jeg skulle da altså begynne på pillen på neste mens, altså, den som skulle komme for 3 dager siden. Tror du ikke den velger å IKKE dukke opp???? Tok en test på dagen mensen skulle komme, den var negativ, men ble posetiv etter ca 30 min... vet at den ikke skal leses av etter så lenge, og det var tillfeldig at jeg så det. men jeg har aldri opplevd at en neg test har vist en så klar og tydelig strek, uansett når??? Har noen andre opplevd det? Vell jeg slo meg uansett litt til ro med at mensen skulle komme, istedenfor dukker det opp en helvettes kvalme!!! Håper så inderlig at det hele er phsykisk, men skal ta en ny test i morgen.... Ikke missforstå meg, er jeg gravid tar vi i mot barnet med åpne armer, vi har råd tid og resussene for det, det er bare så typisk, at det skulle sitte en spire der når vi planla andre ting siden det ikke gikk.... Gifter oss gjr vi nok uansett, kan vi det? kan hende jeg må velge en kjole med empire liv istedenfor, siden magen kanskje trenger litt tid på seg jaja, vet ikke hvorfor jeg skrive noe av dette, måtte bare få det ut. Også har jeg litt dårlig samvittighet for å ikke være helt i 100 om jeg skulle være gravid, siden vi egentlig planla det:p
Anonym bruker Skrevet 24. august 2010 #3 Skrevet 24. august 2010 Ja.. Du har all grunn til å klage å bære deg...
Anonym bruker Skrevet 24. august 2010 #4 Skrevet 24. august 2010 Den var nok negativ.Jeg har fått positiv etter lengre tid uten å være gravid.Faktisk flere ganger .Sikkert derfor det står på pakka at man ikke skal stole på resultatet etter en viss tid. Så tror ikke du trenger å bekymre deg.Mensen blir gjerne forsinket når man er bekymret også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå