Gjest Skrevet 23. august 2010 #1 Skrevet 23. august 2010 Jeg spør her også jeg! Har ei tuppe som ikke kan gå, og trenger noen gode sko i høst/ vinter. Kan disse brukes? Mener jeg har hatt disse i barnehagen når jeg jobba på småbarnsaveling, men husker jammen ikke! Noen med erfaring?
Anonym bruker Skrevet 23. august 2010 #2 Skrevet 23. august 2010 aner ikke, men det var mange fine her da! http://www.stonz.no/index.php?nr=90&idkategori=59 Håper noen vet om disse er bra!!!
ZigZag er 2 barnsmor! Skrevet 23. august 2010 #3 Skrevet 23. august 2010 Jeg syns stonz er helt supre og brukte de til datteren min fra hun var 6 mnd og til hun begynte å gå stødig nok til å ha sko. Spesielt i barnehagen (begynte ved 11 mndrs alder) var de gode og ha ute når hun krabbet rundt. Har akkurat kjøpt et par til lillebror i str 0-9 mnd. Forrige gang kjøpte jeg fra stonz.ca, men denne gangen kjøpte jeg de på salg til 200kr fra stonz.no. Så svaret på spm er; ja, inntil de begynner å gå skikkelig!
Anonym bruker Skrevet 23. august 2010 #4 Skrevet 23. august 2010 Jeg syns ikke de er verdt prisen sin nei. Kjøpte stonz på tilbud fra Canada og betalte ca 200 kr inkl frakt. Men jeg syns de sitter dårlig på foten. Samme hvor hardt jeg strammet, så gled de av foten likevel. Og kan tenke meg at dersom han skulle brukt disse i bhg når han bare krabber, så hadde han vært konstant "skoløs"
Anonym bruker Skrevet 23. august 2010 #5 Skrevet 23. august 2010 Hva med å kjøpe brukt? SIkkert noen på finn.no!
Gjest Skrevet 23. august 2010 #6 Skrevet 23. august 2010 Jeg får se hva jeg gjør da... Snuppsi må jo ha noe p åbeina etterhvert =) I dag gikk ho med "gymsokker"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå