Gå til innhold

Flere gravide med kort lunte?


FanteGuri

Anbefalte innlegg

Har ei jente på 3 år, som skal gjøre alt selv om morgenen, og i sitt eget, til tider svært laaangsomme tempo.

Jeg må mase på henne hele tiden, hvis ikke skjer det svært lite i forhold til å bli ferdig med påkledning osv.

 

I dag ble jeg så sinna, greide ikke la være å kjefte og jeg var nokså ublid i bevegelsene.

Kjennes jo alt annet enn godt ut etterpå, med en gråtende unge som henger seg rundt halsen min og sier; "mamma jeg er så lei meg, jeg elsker deg"... Huff, det ble en dårlig start på dagen.

 

Det hjelper vel ikke akkurat på tålmodigheten at man sover dårlig om nettene pga uro i beina og halsbrann, men fy det er vondt å bli så sint, jeg orker det ikke!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har det likt her..Ingen tålmodighet.. Har nesten konstant dårlig samvittighet for dem :(

 

Gleder meg til å bli samme mamma'n som før igjen ;-)

Ikke så enkelt å være sliten, trøtt, uvel osv..å så være blid og fornøyd..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 år senere...

Ja føler det samme her :). Er i uke 32 med unge nr 2 og kan ha veldig kort lunte. Har et heftig temperament fra før av🤭. Både mannen min og min snart 2 år gamle datter føler på det. Får jo selfølgelig dårlig samvittighet etterpå vis eg blir alt for skarp😓. Men ikke alltid like lett å styre alt når man er lei og sliten, verker i ryggen osv. Heldigvis så er jeg snart i mål og vi gleder oss til å møte gutten vår💙💙.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...