Gå til innhold

Slankegjengen uke 34, på an igjen =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja siden ferien er slutt er det på tide å starte opp igjen med slankingen.

Jeg hadde jo ikke tenkt å ha ferie, og har ikke skeid veldig ut, men når jeg var på kjæresteferie i 2 uker, gikk det vel som det måtte gå =/

Ikke fikk jeg veid meg, ikke ble det like masse salat og sunt til middag og det ble noen få kosekvelder.

På lørdag drakk jeg nok mer kalorier enn man trenger på en uke, og jeg kjenner fortsatt at jeg er uggen og har lite matlyst. Hoppet derfor over frokosten idag, som er det minst lure nå når jeg er i gang igjen.

Ble ikke sykling idag pga vond rygg og støl kropp. Målet er 3 ganger i uka så håper jeg klarer det for det om. Har gjort husarbeid idag da.

Blir ikke veiing imorgen, er redd jeg dåner. Hadde nesten 10 kg før jeg tok ferie, vil helst ikke innse hvor mange av de kg jeg må gå ned på ny, så håper jeg har hentet meg litt inn igjen neste uke eller uka etter hahaha =D

Stå på, jeg har flere bukser jeg vil oppi =P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg har snikveid meg i dag, men tenker eg veier meg på onsdag og (som er egentlig veiedag) før eg offentleggjer resultatet :o)

No har ungane begynt i barnehage, så målet er å trene 2-3 gongar i veka (dei dagane begge to er i bhg), og eg skal begynne denne veka. Har vore på hobbyklubb i kveld, og då blei det ein del grønsaker m/dip (men det MÅ vel vere sunt vel...? Spesielt dippen...)

Håpar ikkje det har gått så ille med deg som du fryktar, moota, håpar du klarar å komme i gang igjen utan alt for store problem :o)

Skrevet

Tirsdag er min veiedag og jeg måtte bare på vekta idag. Ville innse fakta!

Siste veiing før denne såkalte ferien min viste 91,1 kg.

Idag viste vekta med klær 90,5 kg =D =D

Så da fortsetter jeg som før, barer, shake og lett middag =P

Veier meg kanskje imorgen uten klær, om jeg husker det.

Har 300g igjen til jeg har nådd 10 kg =)

Skrevet

Då ser det jo kjempebra ut for deg likevel då!

Forrige veke var total vektnedgang for meg 9,2 kg, men om gårsdagens veiing var reell har eg ein sjanse til å nå 10 kg i morgon eg og, så sant eg ikkje proppar i meg mat heile kvelden i kveld. Og veiing i morgon er jo bra motivasjon for å unngå akkurat det. Kan jo ikkje vere dårlegare enn deg :D

Skrevet

Litt stilig at vi ligger ca likt. Hvor masse skal du ned?

Skrevet

Eg vil ned til rundt 80 på sikt. Eller, om eg kjem meg ned på 75 er eg per def. ikkje overvektig lenger, men eg var egentlig tynn nok då eg var 80. Har breie hofter og skuldre (og er forholdsvis høg), så eg fekk beskjed frå omverda om ikkje å ta av meir den gongen. Var då str. 40/42 og det er nett fint for meg :o)

Dermed er det endeleg målet ca 20 kg til, 30 totalt. Du då?

Skrevet

HURRAHURRAHURRAAAAA!!

99,6 :D

Slankestart: 109,8

Forrige veke: 100,6

I dag: 99,6

Dermed har eg gått ned 1 kg siste veka (TRENTE faktisk i går!), eg har gått ned 10,2 kg totalt - og aller viktigast: EG ER UNDER 100!!

:D:D:D:D

Skrevet

Hurra!!! Så flink du er =D =D

Jeg skal også ned 30 totalt, da er jeg 70kg. Helst rett under slik at når jeg begynner å leve normalt og de der par kg som alltid kommer på kommer, så er jeg rundt 70kg hehe =)

Idag var jeg på vekta siden det ikke ble helt riktig igår, med klær og slik. Da var jeg 89,6kg. Så jeg har også bikket 10kg nå. Totalt til nå har jeg gått ned 10,6kg. Det er motivasjon til å fortsette, spise lite, oppføre seg fint osv hehe =D

Og det til tross for at jeg var på fest på lørdag og drakk nok for resten av året =P

Stå på videre =)

Skrevet

Jeg ble litt inspirert når du skrev om klesstr. så jeg måtte bare prøve de buksene som ikke passer idag.

Noen av dem passet, og det viser seg at jeg faktisk er en str 42 (+). Altså str.42 passer, men er bitte litt strammere enn jeg foretrekker buksene. Gleder meg til jeg kan går med dem, kommer nok til å prøve dem nesten hver uke jeg har gått ned i vekt på veiedagen =) =)

Dette er gøy =)

Skrevet

Grattis med bukseprøving då! Det er jo supert å få på seg ei bukse som ikkje har passa på lenge.

Eg har "ei slik" bukse eg og, men det er nok enno ei stund til eg kan prøve meg på den. Kjøpte den då eg var student i England, og hadde gått ned nokre kg frå 95. Men synest å huske at den var litt stor då eg var 80, så kanskje eg får den på meg om 10 kg? Så får eg berre sjå kor mykje kroppsfasongen har forandra seg på 6 år og 2 barn :D

Eg har funne fram wii fit'en min igjen, orka ikkje heilt tanken på Jillian Michaels nett no, men gjorde ein del wii fit-øvelser her for nokre kveldar sidan, der eg brukte handvektene mine i staden for ingen ting. Blei like svett som med Jillian, så eg tenker det brenner kaloriar det og. Kjekt med variasjon (og kjekt å gå på wii fit-brettet for første gong på lenge og få beskjed om at eg har gått ned 7,7 kg sidan sist gong) :o)

Skrevet

Takk!! Det var faktisk gøy å prøve bukser idag =)

Jeg har ei bukse jeg også, som jeg ikke har passt siden 1 år før jeg ble gravid. Målet er at jeg skal oppi den =O

Har heller ikke startet opp treninga enda, burde jo det, men orker ikke. Får se neste uke om jeg føler for det. Kryper vel til korset når jeg ser vekta ikke rører seg eller knapt rører seg nedover hehe =)

Alltid kjekt å tenke på hvor masse en har gått ned. Synes vi er flinke begge 2 jeg =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...