Gå til innhold

Er Stonz verdt 400 kr + frakt...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen med erfaring?

Jenta mi kan ikke gå enda, men har begynt i barnehage... Er jo håpløst med "vanlige" sko. De blir jo bare utslitt på tuppen etter ei krabbeøkt i sandkassa! =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har lurt litt på disse jeg også siden poden ikke går så veldig stødig ute på ullent tæreng. Jeg tenker at det blir ikke lettere med tunge sko etterhvert som det blir kaldere.

Noen som har sånne?

Skrevet

Vi brukte disse ute"tøflene" fra name-it vi! :) Funka som bare det! :) En ullsokk over strømpebukse var det vi hadde inni! :) 199 kr! :)

Skrevet

Jeg kjøpte også fra Canada og var veldig fornøyd:) Lett å selge på finn etterpå også.

Skrevet

Vi var super fornøyd med disse til storebror, han brukte de hele vinteren og var aldri kald på føttene. Brukte de stortsett bare i snø, så da ble de ikke så slitt.

Nå har jeg kjøpt til lille snuppa også, å er sikker på at vi blir like fornøyd. Veldig greie å bruke som sokker i vognen, pulken o.l.

Skrevet

Nå har jeg bestilt fra Canada.

Ble ca 360 kr ink frakt! ;)

Skrevet

Her var det bortkastet. Vi fikk brukt de i 3 dager, tror jeg. De ansatte i bhg likte de heller ikke og spurte om jeg kunne finne noe annet¨å ha på beina hennes. Vi hadde litt problemer med å finne sko som passet henne siden hun i starten hadde veldig høy vrist. Jenta mi likte heller ikke å ha de på.

Hadde jeg sett litt på barnas hus den gang så hadde jeg valgt reflex sine "sko", de virker mye finere å ha på beina til de som enda ikke går og de koster 200 kr.

Skrevet

Har hatt reflex sine til nå =) De er supre, men litt for lave når det er vått ute, så da holder ikke de til vinteren. Men nå er de hvertfall bestilt, så jeg får krysse fingrene for at de holder ;)

Skrevet

Vi har vært veldig fornøyde:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...