Gjest Skrevet 23. august 2010 #1 Skrevet 23. august 2010 Noen med erfaring? Jenta mi kan ikke gå enda, men har begynt i barnehage... Er jo håpløst med "vanlige" sko. De blir jo bare utslitt på tuppen etter ei krabbeøkt i sandkassa! =)
Studine mevik Skrevet 23. august 2010 #2 Skrevet 23. august 2010 Jeg har lurt litt på disse jeg også siden poden ikke går så veldig stødig ute på ullent tæreng. Jeg tenker at det blir ikke lettere med tunge sko etterhvert som det blir kaldere. Noen som har sånne?
Trultemora er presseklar!! Skrevet 23. august 2010 #3 Skrevet 23. august 2010 Vi brukte disse ute"tøflene" fra name-it vi! Funka som bare det! En ullsokk over strømpebukse var det vi hadde inni! 199 kr!
Zupermam Skrevet 23. august 2010 #4 Skrevet 23. august 2010 Niks. De blir utslitte på tuppen tvert! De egner seg best til barn som ennå ikke kryper ( sleper føttene etter seg , eller går spør du meg. Jeg er mer fornøyd med regnsokker, med en god ullsokk inni:) http://www.tinyzone.dk/product.asp?product=380
Mummimamma - med 2 mummitroll Skrevet 23. august 2010 #5 Skrevet 23. august 2010 Jeg kjøpte de direkte fra Canada. Litt rimeligere enn fra Norge. Jeg var veldig fornøyd med de, jeg da. http://www.stonzwear.com/department.aspx?DeptId=7&
LilleMalin♀♂♂ Skrevet 23. august 2010 #6 Skrevet 23. august 2010 Jeg kjøpte også fra Canada og var veldig fornøyd:) Lett å selge på finn etterpå også.
Sistah*G07*J09* Skrevet 24. august 2010 #7 Skrevet 24. august 2010 Vi var super fornøyd med disse til storebror, han brukte de hele vinteren og var aldri kald på føttene. Brukte de stortsett bare i snø, så da ble de ikke så slitt. Nå har jeg kjøpt til lille snuppa også, å er sikker på at vi blir like fornøyd. Veldig greie å bruke som sokker i vognen, pulken o.l.
Gjest Skrevet 24. august 2010 #8 Skrevet 24. august 2010 Nå har jeg bestilt fra Canada. Ble ca 360 kr ink frakt!
Simply Skrevet 24. august 2010 #9 Skrevet 24. august 2010 Her var det bortkastet. Vi fikk brukt de i 3 dager, tror jeg. De ansatte i bhg likte de heller ikke og spurte om jeg kunne finne noe annet¨å ha på beina hennes. Vi hadde litt problemer med å finne sko som passet henne siden hun i starten hadde veldig høy vrist. Jenta mi likte heller ikke å ha de på. Hadde jeg sett litt på barnas hus den gang så hadde jeg valgt reflex sine "sko", de virker mye finere å ha på beina til de som enda ikke går og de koster 200 kr.
Gjest Skrevet 24. august 2010 #10 Skrevet 24. august 2010 Har hatt reflex sine til nå =) De er supre, men litt for lave når det er vått ute, så da holder ikke de til vinteren. Men nå er de hvertfall bestilt, så jeg får krysse fingrene for at de holder
Sugarbells med 2 jenter<3 Skrevet 24. august 2010 #12 Skrevet 24. august 2010 Vi har vært veldig fornøyde:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå