moota m storebror&lillebror Skrevet 23. august 2010 #1 Skrevet 23. august 2010 Igjen sitter jeg her. Skolen har ikke begynt igjen, og jeg har ikke fått jobb. Søker på jobber, men det er mange intresserte. Har nok å gjøre nå de første dagene, alt det som har blitt liggende i ferien, men lurer på hva jeg skal ta meg til hver dag i lengden.. Andre her som er hjemmeværende?
Verbena Skrevet 23. august 2010 #2 Skrevet 23. august 2010 Jeg er ikke hjemmeværende, jeg er arbeidssøkende (på 2året =P )! Ikke bare bare å finne seg jobb her har jeg funnet ut, så får se hva det blir til dette året her. Eldstemann begynte på skolen i dag å skal på sfo hver eneste dag når de er ferdige på skolen fikk jeg beskjed om i går! Og lillebror er i barnehagen... Så hva jeg da gjør på dagtid... Hmm... skrive søknader, sitter i telefonen, rydder, vasker og ikke minst vasker klær! Også blir det en del runder rundt på nett og noe tv innimellom! Håper jeg får meg jobb snart hvis ikke så blir jeg enda mer sprø enn jeg allerede er =P
moota m storebror&lillebror Skrevet 23. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 23. august 2010 Jeg søker jobb jeg også! Har et par intervjuer og slikt, men ingen jobb enda. Vasking av leilighet og klær er jo en ting, men 5 dager i uka hehe =) Tipper jeg får tid å gå på besøk nå da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå