Anonym bruker Skrevet 23. august 2010 #1 Skrevet 23. august 2010 Spiller ingen rolle av det er barn med forskjellig far eller ei så lenge en dame har satt mange(4+) barn til verden.
Anonym bruker Skrevet 23. august 2010 #2 Skrevet 23. august 2010 Absolutt ikke. Synes det er greit å ha som prinsipp å ikke se så jævlig ned på andre. Jeg blir oftest stum av beundring, fordi det er så vidt jeg har ork til 1 barn.
Anonym bruker Skrevet 23. august 2010 #3 Skrevet 23. august 2010 Spørs anledningen da. Er du narkoman og yngler barn er det unødvendig, for barnevernet må ta de. Og med mulige senskader. Er du muslim som aldri går ut av huset, men ungene popper ut hvert år, så blir jo det også negativt - dessverre! Ser opp til vanlige folk med mange barn, om så alenemor, de har ett sabla travelt liv! Beundring fra meg:)
Anonym bruker Skrevet 23. august 2010 #4 Skrevet 23. august 2010 Det er jo faktisk blitt litt trendy med mange barn blant "velstående" småbarnsfamilier. De som har ressurser til å ta seg av barna sine økonomisk selv ser jeg ikke ned på. White trash med ørten unger med flere fedre som er avhengig av støtteordninger for å holde liv i barneflokken, ja de ser jeg nok litt ned på og lurer på hvor de var under prevensjonsundervisningen.
Anonym bruker Skrevet 23. august 2010 #5 Skrevet 23. august 2010 Nei, ser ikke ned på meg selv. Vi har ikke noe problem med å følge opp barna våres, verken økonomisk eller tidsmessig. Har 4 stykk.
Anonym bruker Skrevet 23. august 2010 #6 Skrevet 23. august 2010 Ja faktisk. Har inntrykk av at damer med mange barn er altfor oppofrende for barna og mistet seg selv. Liker ikke å utfordre seg selv og komme videre med eget liv. Lever gjennom barna.
Anonym bruker Skrevet 23. august 2010 #7 Skrevet 23. august 2010 De med planlagte barn som de selv kan ta godt vare på på alle måter, ser jeg opp til uansett hvor mange de har. De med ørten "oooops-barn", gjerne med ulike fedre, og som er avhengige av NAV-utbetalinger(og da tenker jeg ikke på barnetrygd) hver mnd for å få det til å gå rundt har jeg ikke mye respekt for nei.
Anonym bruker Skrevet 23. august 2010 #8 Skrevet 23. august 2010 Ehh...javel? Hvor tar du det i fra? Noen er oppofrende av natur og vil være det enten de har 1 barn eller 7 barn. Andre synes bare det er koselig med barn, gjerne mange, men lever da ellers livet sitt så normalt som mulig. Selv har jeg høy utdannelse og mange ambisjoner, mange venner og bruker litt tid på meg selv selv om jeg har 4 barn. Anno 10:52
Anonym bruker Skrevet 23. august 2010 #9 Skrevet 23. august 2010 He, he, he. Du tenker nok mer på de som "tradisjonelt" har mange barn nå. De som har religiøse grunner for mange barn etc. I våre dager er det blitt vanlig med mange barn blant de som har høy utdanning og gode jobber faktisk.
Anonym bruker Skrevet 23. august 2010 #10 Skrevet 23. august 2010 Blir ikke akkurat imponert over damer som har mange barn med forskjellige fedre, men på en annen side synes jeg det står større respekt av å ta konsekvensen av sine handlinger enn å ta abort hver gang man har vært uforsiktig med prevensjon. Vil ikke få 4 unger selv i en verden som er i ferd med å bli overbefolket, men folk vurderer forskjellig.
Anonym bruker Skrevet 23. august 2010 #11 Skrevet 23. august 2010 4+ barn er det nok stort sett helt vanlige familier som har, som er like ulike som alle andre familier. Når en kommer opp i 10-15 derimot synes jeg det er ganske skremmende, da det da gjerne er religiøse grunner bak antallet barn og lite reelle egne valg og preferanser.
Anonym bruker Skrevet 23. august 2010 #12 Skrevet 23. august 2010 Er vel like stor forskjell på "mangebarnsmødre" som andre mødre...?
Anonym bruker Skrevet 23. august 2010 #13 Skrevet 23. august 2010 spørs på dama. har dama mange barn, og det virker som hun har tid og overskudd til alle barna, følger opp fritidsaktiviteter og man møter de med ungene på tur, det være seg skogstur,bytur, tur i svømmehallen el.l så ser jeg opp til dama. Derimot om jeg merker at dama ikke har tid til ungene, og det virker som de går for lut og kaldt vann, så ser jeg ned på dama.
Anonym bruker Skrevet 23. august 2010 #14 Skrevet 23. august 2010 Dama? Har ikke disse barna en far også?
Anonym bruker Skrevet 23. august 2010 #15 Skrevet 23. august 2010 Heller tvert i mot. Syns det er beundringsverdig og at de er flinke (de fleste). Tenk at de gidder! Jeg har mer enn nok med bare en
Anonym bruker Skrevet 23. august 2010 #16 Skrevet 23. august 2010 Peier ikke se ned på folk, men når jeg gjør det er det av helt andre grunner enn antall barn de måtte ha.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå