Anonym bruker Skrevet 23. august 2010 #1 Skrevet 23. august 2010 Jeg skal gjøre dette for moren min. Men er meldekort siden nede akkurat nå? flere som ikke kommer inn?
Anonym bruker Skrevet 23. august 2010 #2 Skrevet 23. august 2010 https://www.nav.no/sbl/arbeid/innlogging?execution=e1s1 Kommer nå inn jeg, men skal du sende meldekort for henne? Hvorfor det? Er hun på ferie og skal kreve dagpenger, eller trenger hun bare hjelp for og sende det?
Anonym bruker Skrevet 23. august 2010 #3 Skrevet 23. august 2010 hun trenger bare hjelp til å gjøre dette.. Jeg kommer meg inn på nav sine sider. Men når jeg skal trykke på "send meldekort" Så får jeg opp at det er ett systemfeil, og at dette vil rettes opp så fort som mulig..
Anonym bruker Skrevet 23. august 2010 #4 Skrevet 23. august 2010 Har hun gjort det før? Man må være registrert med at man skal melde elektronisk, så det kan ligge der.
Anonym bruker Skrevet 23. august 2010 #5 Skrevet 23. august 2010 Nei glem det (jeg skrev over her), kommer ikke inn jeg heller, systemfeil. Knurr :-p
Anonym bruker Skrevet 23. august 2010 #6 Skrevet 23. august 2010 ja hun har gjort dette før og hun er registrert. Eller det er samboeren hennes som har hjulpet henne forrige gang.. og jeg prøver å hjelpe henne denne gangen.. hun er nå logget inn og alt. men går fremdeles ikke.. står at systemet er nede.. Kommer du deg helt inn der? hi
Anonym bruker Skrevet 23. august 2010 #7 Skrevet 23. august 2010 okey...godt å høre... eller..off, det er noe herk mener jeg.. Men godt å høre at ikke feilen var min pc Da prøver vi igjen litt senere.. takk for svar hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå