Anonym bruker Skrevet 23. august 2010 #1 Skrevet 23. august 2010 Vi kommer til å ha rundt 4 ultralyder fra uke 20 og ut pga komplikasjoner (er ennå ikke der nå). Så forholdene for å se om det er tut der eller ikke ligger til rette. Alikevell ønsker jeg egentlig ikke å vite, syns det er noe av magien ved å være gravid. Men jeg har inntrykk av at "alle" ønsker å få vite det, og at alle rundt (kanskje spesielt de?) ønsker å vite, sikkert pga gaver, strikking osv. Er det skikkelig kjipt av oss å velge å ikke få vite noe før prikken er kommet ut?
Anonym bruker Skrevet 23. august 2010 #2 Skrevet 23. august 2010 Klart ikke:) Det er helt og holdent deres valg. Jeg var så spent, så jeg orket ikke å vente med å finne det ut. Hadde også lyst å begynne å kjøpe klær som var enten blå eller rosa;)
Anonym bruker Skrevet 23. august 2010 #3 Skrevet 23. august 2010 Det er ikke kjipt, og utelukkende deres valg! :-) Dersom noen ønsker å strikke noe stort til babyen som tar mye tid, i "riktige" farger, og vedkommende er veldig flink til å holde på en hemmelighet, så kan dere jo vurdere å få den som tar UL'en til å skrive ned kjønn på en lapp og gi lappen til den som strikker. Vet om noen som har gjort dette. Hun som strikket gjemmet strikketøyet godt og røpet aldri noe. de avtalte på forhånd at hun skulle omtale babyen som han uansett hva det ble.
Anonym bruker Skrevet 23. august 2010 #4 Skrevet 23. august 2010 Stå på deres valg, jeg er helt enig med dere!!!
Anonym bruker Skrevet 23. august 2010 #5 Skrevet 23. august 2010 deres valg om dere vil vite det... andre må respektere deres valg.. vi ble fortalt at vi ventet en jente første gang, jakke,bukser, og sokker ble strikket før fødsel.. det kom en gutt.. nå når vi venter andre mann har vi fått vite kjønnet igjen, men valgt å ikke si noe til noen. folk vet at vi vet. men vil ikke si noe.. noen maser veldig men vi står på vårt.. vil ikke ha klær i en bestemt farge denne gangen før ungen er født.. dem har ikke alltid rett når dem forteller kjønn.. vis dere ikke vil vite det men ha en overraskelse av hvilket kjønn det er til ungen kommer så er det jo bare å si det. deres unge, deres avgjørlse.. lykke til..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå