nick_342104 Skrevet 23. august 2010 #1 Skrevet 23. august 2010 Jeg har veldig lyst på en butikkjobb og skal skrive søknad nå. Er ikke til noen utlyste stillinger, jeg skal gå innom flere og spørre etter jobb tenkte jeg. Men jeg bør vel ha med en søknad likevell. Hvordan skriver jeg en slik søknad, hva bør med og ikke? Bør jeg skrive til hver enkelt butikk eller holder det med en generell?
tullemor_til_snart_4 Skrevet 23. august 2010 #2 Skrevet 23. august 2010 om det er etpar butikker du har mer lyst å jobbe i, så burde du skrive egne søknader til dem der du tar med litt om hvorfor du ønsker jobb hos dem. Ellers ville jeg bare skrevet en generell søknad og sendt ut.
Studine mevik Skrevet 23. august 2010 #3 Skrevet 23. august 2010 Jeg jobber som ferskvaremedarbeider og jeg gikk rundt med og leverte cv til mange ulike butikker før jeg fikk den jobben jeg har nå. Hadde ikke med noen egen søknad, men heller en godt utformet cv. Jeg gikk til vær butikk og leverte cv'en personlig til daglig leder/sjef hvis han/hun var til stedet. Presenterte meg og fortalte litt hvorfor jeg søkte jobb. Det tok ikke veldig lang tid før de ringte fra den butikken jeg jobber i nå. De hadde behov for et menneske annenhver helg. Nå jobber jeg stort sett 70-80% og mer kan det bli. Håper jo å få 100%stilling etterhvert, men vi er flere om beinet på det. Hvis du bor i en stor by så ville jeg kanskje lagt ved en søknad som er litt mer spesifikk for hver enkelt butikk. Skriv f.eks 1søknad til klesbutikker, 1 til matbutikker osv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå