Gå til innhold

Da var det et faktum! OVERTID!! (Du har -1 dag til termin)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde jeg aldri trodd! Fikk på termin med første, å 2gangs går skjeldent over tia. Den teorien tror ikke jeg på lenger:) Skal virkelig ikke klage, er 1 dag over, er bare veldig spent på om det er gutte eller jente baby i magen:) Tung i steget å knaser litt i bekkenet om morran men skal holde helt kjeft siden jeg VET det er mange andre bimme-mammaer her med langt verre plager å som har gått langt over! Men blir litt snurt når jeg ser september-klubben melder seg på harfødt-lista å sender fødestøv! hehehe

Vi får jo bare ta tiden til hjelp da. Småen er i bhg, gubben på jobb å jeg hjemme alene. Tlf på stille siden min hysteriske mor ikke klarer la være å ringe 1 gang i timen! Hun får nå en melding på morran at : Nei, fortsatt gravid gitt, ikke noe nytt barnebarn enda:):)

Så planen for i dag da:)

*Rydde inn litt sommerleker som står ute siden sommer straks er over!

*Tørke litt støv etc å shine litt opp i TILFELLE jeg skal avgårde om litt.

*Lage meg en bedre lunch+ lese bok!

*Hvile, ta en deilig lang dusj.

*Fotpleie (hvis jeg rekker ned)

Rett å slett ta litt vare på meg selv og lade opp litt i dag! :)

Ha en flott dag alle flinke mammaer å gravide damer der ute! Snart er det vår tur!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til ;)

her er jeg i dag nøyaktig en uke over terminen min som var forrige mandag... og ingen tegn til baby...! alt gjør vondt i hele kroppen og er uvel som fy :P

Så nå venter jeg bare på tlf samtale fra fastlegen min som jeg kontaktet i morges.

Håper på en vellykka samtale der vi skal diskutere igangsetting eller keisersnitt.

Får ikke gjort noe som helst i hverdagen kun sengeliggende eller slått ut på sofaen, og jeg har jo ei jente på 3 og ett halvt fra før.

Stor klem og lykke til fra en sliten mamma på overtid!

Skrevet

Ai ai. husker det fra forrige gang...den sto på - 9 dager til termin ;) Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...