Gå til innhold

Tror dere jeg har herpes?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde sex med en type i helgen. Shavet meg før, noe jeg aldri pleier å gjøre, vi hadde masse sex og jeg ble ganske sår overalt egentlig. Så 3 dag etter fikk jeg to små sår, ikke inni eller rundt kjedeåpnigen men oppå venus, altså ikke selve vagina. Det gjør ikke vondt og klør ikke. Trodde først det kom av irritasjon fra barberingen og mye sex men ble litt usikker nå. Hv atror dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glemte å nevne at jeg går på roaccutan og har derfor veldig lett for å utvikle sår, får rifter i huden bare av å komme borti med neglene f eks.

Skrevet

hvis du ikke får noe rundt kjedeåpningen eller andre steder på vagina tror jeg sjansene er små for at du er smittet.

Skrevet

Det der er ikke herpes. Du vil uansett ikke få utbrudd så kjapt etter smitte.

Skrevet

Desverre har alle seksuelt overførbare sykdommer laaang inkuberingstid. Dvs at om sårene dine skulle vært herpes så fikk du viruset for mange uker siden. Så hingsten fra helga er uansett utenfor misstanke.

Når det gjelder de aktuelle sårene, så ja, man kan få herpessår rundt anus. Men nei, herpessår dunker, svir, væsker og gjør rett og slett innmari vondt.

Tipper du har fått ettpar rifter som ikke er helt bakteriefrie pga beliggenheten og derfor klarer de ikke å gro skikkelig. Renhold, unngå sex og smør med feks bacymysin (bakteriehemmende som kjøpes reseptfritt). Dersom det ikke blir bedre på noen dager oppsøk lege da det kan være en form for hemorider.

Skrevet

Det står venus - ikke anus.

Skrevet

ja altså opp derhvor håret vokser. Gjør ikke vondt i det hele tatt, Det ene såret er borte allerede, hadde dte i 3 dager. Nå er det skorpe på det andre. Hvor lang tid tar det før man det man evt får utbrudd, kan jeg ha hatt dette i kroppen i mange år, HVIS, det skulle vise seg å være herpes?

Skrevet

Herpes kan faktisk gi utbrudd etter 3 dager, så den informasjonen fra 8.39 stemmer ikke

Skrevet

Det er IKKe herpes, det kan jeg nesten garantere deg. Herpessår får du på kjønnsorganene/endetarmen, ikke langt utenfor på vanlig hud.

Skrevet

Takk, ble så redd når. Leste at det nesten i alle tilfellene er vondt og jeg har ikke vondt i det hele tatt, dessutene er jo ikke såret på selve kjønnsorganet og det har ikke kommet noen nye.

Skrevet

Kan nesten garantere deg at du ikke har herpes slik du forteller det:)

Skrevet

Du har rett og slett pult på deg brannsår..hi hi hi!! Er typen like sår? Opplevde det med kjæresten min en gang, vi hadde sex 7 ganger på en dage.. ha ha ha!!! Det var tider...(vi er fortsatt sammen, 15 år etterpå..)

Skrevet

hehe, ja har nok muligens det. Var nok en 8-10 ganger på ett døgn:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...