Gå til innhold

Imorges kalte mannen min meg for et SurveHøl

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min har et godt stykke reisevei, og drar på jobb mellom 5- og 6. Begynner kl 7.

Han bråker så sinnsykt på mårran, skrangler på kjøkkenet, inn og ut i bilen, MYE LYD. Idag tidlig plagdes han med å få skuffen igjen på badet og lagde et jævli leven. Så datteren vår våknet IGJEN.

Enkelte dager sover hun over alt bråket hans, helt til han drar, for da smeller han døren etter seg.

jeg har nå i hele permisjonstiden minnet han på å bråke litt mindre, men imorres ble jeg ganske irritert og sa i fra på et kvass måte, da skrek han til meg og kalte meg for et survehøl. Jeg må uansett begynne å stå opp så tidlig snart mente han, så jeg kunne like godt venne meg til det. Jeg har stått opp med datteren vår alle dager bortsett fra morsdagen. siden hun ble født. mellom 5- og halv7 engang hverdag.

Ihelgene sover han glatt over at hun våkner.

ah, måtte bare få ut frustrasjonen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er som regel ikke morgenen den beste tiden å motta kritikk på. Hvis dere snakker mer konstruktivt om det, reagerer vel han bedre vil jeg tro. Kan jo være datteren deres som er sensitiv for alle lyder også?

Her i huset hadde jeg i alle fall sparket mannen ut av senga en av helgedagene. Da blir det "rettferdig". Alle må tidlig opp i ukedagene, og i helga deler dere :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...