Gå til innhold

Søvn er oppskrytt...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg mener, det er gamle repriser på Discovery, jukeboks på statskanalen, huset er stille, og det er bare 5 timer til jeg skal opp igjen. Smertestillende virker ikke på den forpulte ( udannet, men akk så sant) skuldra, og hamsteren er lykkelig for selskap. Summa summarum: Jeg tar nattevakta, folkens!

Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut
Skrevet

Natta er fin. Det er dagen derpå som kan bli noe tåkete...

Skrevet

Men du, når du først er oppe og knasker smertestillende; ta over hofta mi litt a!?

Skrevet

Skuldre, hofter, knær...et ledd fra eller til spiller ingen rolle :-) Lang den hit så skal jeg passe på den, så kan du kanskje ta skuldra mi neste natt?

Skrevet

Joda, søvn annehver natt hadde jo ikke vært verst!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...