Himmel og hav Skrevet 22. august 2010 #1 Skrevet 22. august 2010 Jeg mener, det er gamle repriser på Discovery, jukeboks på statskanalen, huset er stille, og det er bare 5 timer til jeg skal opp igjen. Smertestillende virker ikke på den forpulte ( udannet, men akk så sant) skuldra, og hamsteren er lykkelig for selskap. Summa summarum: Jeg tar nattevakta, folkens!
Gjest sug lut Skrevet 23. august 2010 #2 Skrevet 23. august 2010 Natta er fin. Det er dagen derpå som kan bli noe tåkete...
♡ A & E ♡ Skrevet 23. august 2010 #3 Skrevet 23. august 2010 Men du, når du først er oppe og knasker smertestillende; ta over hofta mi litt a!?
Himmel og hav Skrevet 23. august 2010 Forfatter #5 Skrevet 23. august 2010 Skuldre, hofter, knær...et ledd fra eller til spiller ingen rolle :-) Lang den hit så skal jeg passe på den, så kan du kanskje ta skuldra mi neste natt?
♡ A & E ♡ Skrevet 24. august 2010 #6 Skrevet 24. august 2010 Joda, søvn annehver natt hadde jo ikke vært verst!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå