Anonym bruker Skrevet 22. august 2010 #1 Skrevet 22. august 2010 jeg var hos legen på fredag, da hadde jeg ikke med bank kort fordi jeg glemte det, da fikk jeg vite at jeg hadde 78 i crp, å måtte begynne på aposilin, men da jeg skulle betale/ be om giro fikk jeg beskjed om at om jeg ikke betalte der og da, fikk jeg ikke med meg giroen.... så måtte hjem (kjøre laaaangt) bare for å hente bank kortet... er dette lov?? synes det hørtes merklig ut... tenk på folk med dårlig råd som er hos lege rett før lønning? ikke alle har 200 å spytte ut rett før lønning... synes dette var merkelig...
Anonym bruker Skrevet 22. august 2010 #2 Skrevet 22. august 2010 ikke med meg resepten mente jeg hilsen HI
Anonym bruker Skrevet 22. august 2010 #3 Skrevet 22. august 2010 Har glemt kortet og fått giro på legekontoret, var ikke noe problem. Men jeg måtte betale 50 kr påslag (faktureringsgebyr).
Anonym bruker Skrevet 22. august 2010 #4 Skrevet 22. august 2010 Fikk med meg sykemelding og resept uten spørsmål 00:01
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå