ungmortil3 Skrevet 22. august 2010 #1 Skrevet 22. august 2010 http://www.barnimagen.com/content/view/slideshow/538727/offset/0
3barns-mamma <3 Skrevet 22. august 2010 #2 Skrevet 22. august 2010 fin mage tips til deg som venter to stk og vil få litt større mage enn normalt leste at har man mangel på sink i kroppen så får man lettere strekkmerker, så tar man de vitamin tablettene for gravide og ammende 2 trimester, en gul og grå pakke (lifeline gravid), fåes på apoteket, så får man i seg sink også smøre seg hver eneste dag med cocoa body butter fra bodyshop denne brukte jeg mitt første svangerskap, hver eneste dag, gjerne 2 ganger for dagen, og fikk ikke ett eneste merke.. andre svangerskapet brukte jeg den ikke fordi jeg tenkte at ''magen har jo vært stor før'' så jeg får sikkert ikke noe denne gangen, men neida, det kom et par på slutten der gitt
ungmortil3 Skrevet 22. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 22. august 2010 Ja det skal jeg jaggu meg prøve på. Takk for tipset . Har på hvordan det skal gå med strekkmerker etterhver som magen bare blir større og større. Men det med sink har jeg faktisk ikke hørt om før, så det var smart .
ungmortil3 Skrevet 22. august 2010 Forfatter #4 Skrevet 22. august 2010 Mente og skrive; Har tenkt på hvordan..
mamma til 2 skjønnheter Skrevet 23. august 2010 #5 Skrevet 23. august 2010 Nydelig mage <3 Føler meg like stor fordi om jeg kun venter 1 Ang strekkmerker så har jeg tro på omega 3 fettsyrer. De smører innenifra
Høstspire 2011 Skrevet 23. august 2010 #6 Skrevet 23. august 2010 For en flott, stor mage du har:) Du må nyte det så lenge du klarer:)
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 23. august 2010 #7 Skrevet 23. august 2010 Kjempefin mage - kos deg med den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå