Gå til innhold

FB-venneforespørsel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alt fungerer ellers på FB, men har prøvd flere ganger å sende forespørsel til en person. Da stopper alt opp, og det står "trying to connect to profile" og forespørselen blir ikke sendt. Ser dermed ut til at hun har sperret meg.

Men hvordan kan hun greie det når vi ikke har hatt noen kontakt i det hele tatt på FB?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man kan sperre folks epostadresse... Så om han/hun har den, så er det fullt mulig...

Skrevet

Tror neppe det. Har ikke hatt kontakt siden før internett eksisterte :-/ Men har faktisk gått sammen på skolen i 12 år, så dermed prøvde jeg å sende.

Skrevet

Kan ganske enkelt være en systemfeil, at det er noe feil med profilen hennes.

Det er mulig å blokkere folk, da må hun ha lagt inn den epost adressen som du har registrert FB-kontoen din under.

Skrevet

Kan hende at hun har sperret slik at ingen kan sende henne en forespørsel. Men at hun legger til folk selv.

Men du har jo mulighet til å sende henne et brev, så kan du ikke gjøre det istede? Så kanskje hun legger til deg :)

Skrevet

Hvis hun har blokkert deg, finner du henen ikke. Det er masse tull med fb. Da jeg skulle legge til kjæresten min, fikk han forespørselen og godkjente den. Da dukket jeg opp på hans venneliste, men ikke han på min. Han hadde delvis tilgang på min profil, men jeg hadde ikke på hans. Sto også fremdeles "add"-knapp ved navnet hans. Var masse frem og tilbake før han klarte å slette meg, og så sende meg forespørsel. Og da fikk vi plutselig full tilgang begge to. Tror nok det er bugs. Prøv igjen om noen dager.

Skrevet

Hvis hun har sperret for alle venneforespørsler, ville vel ikke feltet med "Legg til som venn" vært der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...