Anonym bruker Skrevet 22. august 2010 #1 Skrevet 22. august 2010 Finnes det noen måte å se om det er fake eller ekte?? Jeg fikk kjøpt 2 par til 900kr etter en god del pruting i Tyrkia. Jeg mente nok selv at disse bare var en veldig god kopi av disse skoene men nå når jeg sjekker de opp mot et par ekte klarer jeg ikke å finne noen forskjell. Må legge til at vi fann Uggs i mange andre sjapper der nede med en MYE klarere indikasjon på at det var snakk om fake sko og der det ikke var noe tvil liksom. Skobutikken hvor vi kjøpte skoene virket mere eksklusiv i utgangspunktet, men lurer på om de kan være ekte med den prisen vi fikk dem til.?
Anonym bruker Skrevet 22. august 2010 #2 Skrevet 22. august 2010 Så lenge det er ekte saueskinn er det vel ikke noe problem. Fake saueskinn derimot er ubehagelig, og vil dessuten lukte etter noen runder med svetting i skoene. Dessuten er jo poenget med uggs at de er varme, og syntetisk materiale har ikke denne egenskapen..
Anonym bruker Skrevet 22. august 2010 #3 Skrevet 22. august 2010 Hmm, tja de lukter ikke fælt av skinnet og "ullen" inni virker ikke syntetisk. brukte de på iskalde føtter inne en dag her og ble skikkelig god og varm. Fyren i butikken brente til og med på skoen med en lighter uten at det ble noen merker, men tenkte i mitt stille sinn at det var et salgstrikks og at det nok var annen kvalitet på den skoen, og de som lå i skoeska. Men men, da må jeg si vi fikk en god pris, og må være kjempefonøyd med det kjøpet . Hi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå