Gå til innhold

victoria er gravid!! hadde rett!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spådde for en studn siden at kronprinsessen av sverige er gravid, og nå fortalte en venninne fra sverige hun leste akkurat kveldsavisen og der stod det aat hun er gravid ..!! Og jeg som spådde at hun var gravid, med en gutt;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du lyst til å spå meg?

Skrevet

Finner ikke en dritt om det jeg. Og du behøver ikke være synsk for å skjønne at en nygift dame i 30 årene blir fort gravid. Dumma!

Skrevet

Hvilken avis var det da? Aftonbladet och Expressen er regnet som Sveriges største tabloid aviser, og ingen av de skriver noe om dette.

Skrevet

Ikke for å dempe din iver, men det ligger vel i kortene en liten graviditet når hun gifter seg - giftemål- i sin beste alder....ikke særlig sjokkerende med et barn da. Men for all del artig at spådommen din gikk i oppfyllelse,

50/50 for gutt;)

Skrevet

Hmm... Tviler litt på at de går ut med det så tidlig, i såfall. De droppet neppe prevensjonen før bryllupet, for å si det slik, og da er hun max et par måneder på vei nå.

Skrevet

Vil du spå meg også. Ser du hvordan kontakten blir mellom mi datter f. 270510 og hennes far f. 150186 blir? Vil mi datter ha kontakt med sin far eller ikke, og vist hun har kontakt med sin far hvordan blir den? Bra eller ikke?

Skrevet

Hvis det var tilfellet, hadde det vært i alle store europeiske nettaviser nå. Men slikt lekker ikke ut sent en søndagskveld, det offentliggjøres etter alle etikkettens regler med stor bravur. Og ikke før hun er minst tre måneder på vei!

Skrevet

En trenger jo ikke akkurat være synsk for å spå at et nygift kronprinspar vil gjøre alt de kan for å få til en tronarving så fort som overhode mulig etter at de har giftet seg da. Og når man gjetter kjønn har man jo 50/50 sjanse på å få riktig da, så ikke all verdens imponerende å få rett på det heller akkurat...

Skrevet

Tull, tull, tull! Om Victoria hadde vært gravid, så hadde nyheten blitt sluppet av det svenske kongehuset, ikke lekket ut i media en søndagskveld. Og som en annen skriver over her, så ville det aldri ha blitt anonnsert før hun er 3-4 mnder på vei. Og de ville aldri hatt sex uten prevansjon før etter bryllupet! Seriøst folkens, tror dere virkelig på dette?! Men jeg håper virkelig at de får en liten tronarving etterhvert :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...