Anonym bruker Skrevet 22. august 2010 #1 Skrevet 22. august 2010 Hvordan endrer jeg passord til dnb-nor sin nettbank?
Anonym bruker Skrevet 22. august 2010 #2 Skrevet 22. august 2010 Vet ikke, men er nok lettere å få svar om du skriver spørsmålet i overskriften;)
Anonym bruker Skrevet 22. august 2010 #3 Skrevet 22. august 2010 Har ikke dnb, men fokus og vi må ned i banken for å gjøre slikt.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2010 #4 Skrevet 22. august 2010 Aner ikke, bruker ikke denne banken. Vil bare minne deg på; Det er bare vi som kjeder oss ekstra mye akkurat nå som gidder å klikke på lenker med så elendig overskrift. Lag et nytt innlegg med en beskrivende overskrift, så har du bedre sjanse til å få svar!
mamma'n til 2 :) Skrevet 22. august 2010 #5 Skrevet 22. august 2010 Dt må du gjøre når du logger inne. Altså du skriver inn personnr ditt, og der du skriver tallene fra kodebrikken din, og ditt passord, der kommer det opp (under passordet ditt), "endre passord". Så må du skrive inn gammelt passord, og nytt passord to ganger.
mamma'n til 2 :) Skrevet 22. august 2010 #6 Skrevet 22. august 2010 Hjelpes så bra norsken min er i dag "det må du gjøre når du logger deg inn" skal det jo selvfølgelig stå
Anonym bruker Skrevet 22. august 2010 #7 Skrevet 22. august 2010 du kan ta det med første pålogging mener jeg, der hvor du taster inn passordet. Når du har tastet det inn rett, står det underst endre passord (eller liknende...) og trykk på den linken og du kan endre passordet ditt,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå