Gå til innhold

Tips til 7 års dag for gutt og gullbryllups-gave

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har to begivenheter som står for døren.

Gutten min blir 7 år og det blir 20 viltre gutter i hus som desperat trenger underholdning. Kan noen hjelpe meg med tips??

Det andre er mine foreldres gullbryllup. Disse personene har alt de trenger og mer til. Hva i all verden skal vi finne på å kjøpe til dem. Vi blir ganske mange som skal kjøpe gave, så det kan koste litt.

Noen som er kreative her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gullbryllupspresang: reisegavekort? weekend på hotell. helaften på byen. middag på en bedre restaurant med billetter til en eller annen forestilling.

opplever at med folk som har alt og ikke trenger mer setter stor pris på opplevelser eller noe de kan spise/drikke;) opplevelser og minner er flotte gaver!

7årsdag: 20 unger ja! ja det blir jo litt å holde styr på. innebursdag eller utebursdag? hvor lenge varer|

Skrevet

20 gutter, hehehe .... Ja da blir det liv. Hva med å feire på et lekeland el.(blir dyrt da) Vet ikke helt hvilken underholdning du kan ha. men hva med: disco, stolleken, flasketuten peker på så deler de ut gaver,

Konkuranse:

Du har en bøtte med vann i og 1 eple. Barna skal ha hendene på ryggen og se hvem som klarer å ta ett tygg.

Lakrislisse. Hendene på ryggen og lissen i munnen. Hvem klarer først å spise lissen.Den skal henge ned, mens de må bruke munnen til å jobbe med.

Vet ikke helt. 2 timer går jo fort da. Jeg pleier ikke ha store opplegg i besøken. Synes de greier seg fint uten. Men jeg har jo aldri hatt 20 7 åringer i hus.

Skrevet

se der ja. der lagret det seg før jeg var ferdig.

hvor lenge varer bursdagen?

jeg tenker at med så mange unger så bør man dele de opp og ha noen forskjellige aktiviteter som de kan bytte på. dersom dere er flere voksne da. litt tid går jo bort til spising og gaveåpning så er kanskje ikke så mye dødtid man må fylle med aktiviteter.

skattejakt, ballspill/kamper,

eller del opp ungene i mindre grupper og ha sånn løp med oppgaver underveis. type enkle spm, kaste baller og treffe bøtta, ringspill, gjetteleker, osv osv. (vår synes hvertfall slikt var morsomt da han var 7. bruke hodet litt og ha det gøy samtidig)

også må man ha pinata;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...