Gå til innhold

Er det mange sure damer her ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser liksom noen smågretne kommentarer på nesten hvert innlegg, uansett hva det handler om. Sånn som hvis noen skriver ett innlegg som dette:

"Kanskje jeg er gravid? blablabla, HÅPER jeg er det, blablabla",

så er det alltid noen som må komme med noe sånt: "Du blir sikkert gravid før eller siden, ingen ting å å haste med", "du har det vel ikke travelt", "virker ikke som du er gravid, men hvem veit", "sjansen for at du er gravid er veldig liten".

Hvorfor er ikke folk litt mer oppmuntrende ? Skjønner at dere ikke vil gi noen falske forhåpninger, men hva med "lykke til", eller noe sånn i blandt ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes jeg "lykke til"er og er positiv til stadighet, jeg, og mange med meg. Problemet er vel at de som er sure og frekke synes og huskes mye bedre enn de hyggelige innleggene. Vi må nok bare akseptere at mange er sånn her på anonymforumet, og forsøke å overse det verste:)

Skrevet

Ja, jeg ser absolutt mange "lykke til" osv, det er jo fler av dem, men synes likevel det er for mange som virker "sure". Det er jo som du sier at man legger mer merke til det negative. Jeg bryr meg jo egentlig ikke, men bare gøy å høre hva andre mener ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...