Anonym bruker Skrevet 22. august 2010 #1 Skrevet 22. august 2010 Hvor tidlig drakk dere? Gikk det bra? Min sønn er nå 6 uker og jeg har lyst til å ta meg et par øl på et innflyttningsforspill, og en tur på byn. Men er så redd for at babyen skal savne meg (?) Jeg vet jo at jeg vil savne han, men jeg vil takle det. Takk for svar!
Anonym bruker Skrevet 22. august 2010 #2 Skrevet 22. august 2010 Jeg var på utdrikningslaget til venninnen min da baby var 2 mnd. Hun var hos besteforeldrene som hun kjente veldig godt:) Gikk brillefint:)
Anonym bruker Skrevet 22. august 2010 #3 Skrevet 22. august 2010 Jeg var på fest tre - fire uker etter fødsel. Min svigemor passet babyen og var kun 20 minutter unna. Det gikk forsåvidt ikke så superbra... Babyen roet seg ikke selv etter flaske med pumpa morsmelk og til slutt hentet min svigemor meg (som var avtalen hvis det ikke gikk bra). Det var greit nok det, men jeg måtte gi han pupp når jeg kom hjem for å roe han ned og få han til å sove, og hadde jo drukket noe... Du kunne jo prøve og det kunne jo gå helt fint, men sørg for å prøve med pass og flaskemating litt på forhånd, for å venne babyen til det og se an hvordan det går. Og så bør du ha muligheter til å komme deg fort og greit hjem til babyen hvis det ikke går bra. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 22. august 2010 #4 Skrevet 22. august 2010 sønnen min var 3-4 uker første gang han sov borte, det gikk kjempefint. Var hos moren min. Men jeg ammet ikke i det hele tatt, så var ikke noe å tenke på der.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2010 #5 Skrevet 22. august 2010 Han tar fint flaske, han drikker 50/50 pupp og flaske, jeg har ikke så altfor mye melk dessverre. Hvis jeg drar ut så blir han hjemme med Pappaen. I dag fikk jeg sove til 13.30, da har faren tatt han fra 3 i natt til 13.30, gikk helt fint. Han sov som en stein da jeg våknet! :-) hi.-
Anonym bruker Skrevet 22. august 2010 #6 Skrevet 22. august 2010 Så lenge han tar flaske og er sammen med noen som får ham til å føle seg trygg, går det nok kjempefint. Snuppa vår tok ikke flaske, og de gangene jeg våget meg ut det første halvåret måtte vi stort sett dra hjem etter kort tid. Klarte ikke å pumpe meg særlig heller, så det lille jeg klarte å skvise ut av morsmelk hadde jo hun drukket opp i løpet av første halvtimen med barnevakt.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2010 #7 Skrevet 22. august 2010 Drakk når babyen var 6 uker, mannen min hadde full kontroll og han gav mm som jeg hadde pumpet. Jeg hadde masse melk og pumpet hver dag og frøs ned så hadde allerede da en del å gå på i fryseren i tillegg til det jeg pumpet tidligere på dagen. Jeg savnet ikke jenta mi da hun lå å sov i sengen sin og vi satt i stuen og koste oss med vin siden det var min 25 årsdag ;-)
Anonym bruker Skrevet 22. august 2010 #8 Skrevet 22. august 2010 Jeg gjorde det omtrent 6 uker etter fødsel. Babyen var hjemme med pappan og fikk flaske med MME. Gikk veldig bra. Babyen klagde ikke og babyen tok puppen like fint i ettertid. Jeg savnet henne, men jeg visste på forhånd at dette kom til å gå bra. Og det gjorde det. Visst savnet jeg babyen min, men ikke så forferdelig at jeg ble helt ute av meg. også var det kjempegodt å komme hjem og snuse på henne igjen. Ingenting var forandret etterpå. Kos deg !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå