okt09 Skrevet 22. august 2010 #1 Skrevet 22. august 2010 Noen som har tips til en bra vognpose som kan brukes utover høsten? Snuppa (10 mnd) sparker av seg det som er, så posen bør ha snøring øverst. Og hvor kan den kjøpes?
gizmo78♥ har fått baby:-) Skrevet 22. august 2010 #2 Skrevet 22. august 2010 Hei, jeg har en bra høst/vår pose jeg er fornøyd med. Det er en buggysnuggle. Den er i fleece og den er hel i ryggen med hull til seler og det er glidelås rundt så overdelen kan fjernes og iallefall ikke sparkes av;) Den selges rundt omkring der det selges barneutstyr og koster mellom 699 til 999. Jeg kjøpte min på kidskaper.uk og betalte litt over 400 kr men det ble toll på 200 i tillegg men likevel rimeligere enn her hjemme:) De finnes i alle slags fager og har fått masse skryt av min:) Jeg bruker den utoverhøsten til jeg bytter til voksiposen min eller dunposen:)
3småtroll♥ Skrevet 22. august 2010 #3 Skrevet 22. august 2010 Enig med gizmo78! Kjøpte vår i fjor og anbefaler den på det varmeste! Mange fine design også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå